آخرین اخبار

27. آذر 1400 - 15:36   |   کد مطلب: 40304
طبق اعلام وزارت بهداشت با فوت ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جانباختگان به ۱۳۱ هزار و ۳۳ نفر رسید.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگاران جوان، بنابر اعلام  وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ( شنبه، ۲۷ آذر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۳۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۱۱ نفر رسید. ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۹۹۹ هزار و ۸۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۹۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۰ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۵۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۲۵۶ نفر دُز اول، ۵۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۳۴ نفر دُز دوم و سه میلیون و ۵۶۷ هزار و ۳۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۲۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۲۳ هزار و ۳۵۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 بیشترین مرگ و میر بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته، مربوط به تهران با ۶ نفر و استان‌های آذربایجان غربی، فارس و خراسان شمالی با ۵ نفر بوده است.

۲۷ استان کشور در شبانه روز گذشته مرگ و میر کمتر از ۵ نفر داشته اند که در ۱۷ استان، هیچ موردی از فوت بیماران کرونایی، ثبت نشده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان