آخرین اخبار

14. دى 1400 - 10:33   |   کد مطلب: 40333
معاون رئیس قوه قضائیه در آیین راه اندازی کمیته مصلحین امامزاده عبدالله همدان؛
موفقیت کمیته مصلحین در ایجاد ذات البین ستودنی است
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اصلاح ذات البین بعد از واجبات دینی، از همه امور مستحبی ارزشمندتر است.

به گزارش رودآور، حجت الاسلام هادی صادقی در جمع اعضای کمیته مصلحین امامزاده عبدالله(ع) همدان، گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا از نزدیک با اعضای این کمیته که بین مردم صلح و سازش برقرار می کنند و به طور رسمی کار خود را در امامزاده عبدالله آغاز کرده اند دیدار داشته باشیم.
وی اظهار کرد: مصالحه بین طرفین دعوی بهترین اقدام خدا پسندانه ای است که هم ارزش ذاتی دارد و هم ارزش های متعدد جانبی بسیار.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور افزود: ارزش ذاتی اصلاح بین‌مردم بعد از امور واجبات این است که می توان آن را از همه کارهای مستحبی بالاتر دانست.
حجت الاسلام صادقی درباره ارزش های جانبی اصلاح ذات البین هم عنوان کرد: این اقدام خداپسندانه که با رهبری روحانیت و حضور مومنان انجام می شود با دارا بودن اثرات معنوی سبب جذب افراد بیشتری به دین می شود، به ویژه آن که در جوار یک امامزاده عظیم الشان این مهم محقق شده و مرجعیت بقاع متبرکه را ارتقاء می بخشد.
وی تصریح کرد: از سویی دیگر، مردم زمانی که در پرتو این مراکز معنوی قرار می گیرند با بهره گیری از معنویت فضا دلشان برای صلح و سازش هم نرمتر می شود.
معاون رئیس قوه قضائیه افزود: در این مکان معنوی بی تردید هم طرفین دعوا و هم مصلحین با توسل به امامزاده کارهایشان را بهتر پیش می برند و حل اختلافات زودتر به سرانجام می رسد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان