آخرین اخبار

2. دى 1400 - 9:06   |   کد مطلب: 40345
مربی تیم ملی گلبال کشورمان گفت: حاج قاسم رفت، زمانی که همه خواب بودیم، سرد داد تا سری در سرها داشته باشیم، سرداری برای مردم و مردمی برای سردار، خونش در رگهایمان می جوشد، او السابقونی بود که وسط معرکه در میدان شهادت ایستاد تا آرامش ما در میدان رقابت تامین شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در کشوری که جنگ زده باشد، آرامش نیست، امنیت نیست، آسایش نیست، حتی ورزش و تفریح هم نیست، همه بالاجبار باید به پناهگاه ها بروند، کوچه دیگر امن نیست، خیابان و زمین ها و سالن های ورزشی هم دیگر جایی برای برگزاری مسابقات ورزشی ندارند، چرا که امنیتی نیست، حتی کودکان هم نمی توانند به اصلاح خودشان در کوچه پس کوچه های زندگی، یک دست "گل کوچیک" بازی کنند.
*حاج قاسم رفت؛ وقتی که خواب بودیم
اطراف ایران اسلامی را پایگاه های امریکایی و داعشی احاطه کرده، اما درون کشورمان امن است، آنچنان در امن و امان هستیم که راحت راحت در رختخواب آرام می گیریم و می خوابیم، درست به مانند همان لحظه ای که همه در خواب ناز بودیم، اما امریکای جنایتکار ناجوانمردانه و  بزدلانه در دل سیاه تاریک شب، حاج قاسم ما را به شهادت رساند، او نیمه شب هم به فکر آسایش ما بود رفت تا ما آرام بخوابیم.
این حرف ها را محمدکرم کولیوند مربی تیم ملی گلبال کشورمان می گوید.
*سبقت حاج قاسم در میدان شهادت، تامین کننده آرامش ورزشکاران در میدان رقابت
صدایش به اینجا که می رسد پر از بغض می شود، او که برادر شهید است و سالیان سال در رقابت های بین المللی برای کشورمان به همراه تیمش مدال آور بوده و بر سکوی نخست ایستاده، با چشمانی اشک بار ادامه می دهد: اگر شهید سلیمانی نبود، مگر ما می توانستیم حتی اردوهای تمرینی خود را برگزار کنیم، اصلا مگر می شد در شهر خودمان بی دغدغه به فکر ورزش باشیم؟!
نه تنها ما ورزشکاران،  بلکه همه ملت و آزادیخواهان جهان اقتدار و صلابتشان را مدیون شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم و ویژه تر عشق وجودمان حاج قاسم سلیمانی هستند.
* زیر تیغ داعشی ها، ورزش معنایی پیدا نمی کرد
او می افزاید: بی تردید زیر تیغ داعشی ها ورزشی هم نمی توانستیم انجام دهیم، سردار دل هایمان رفت، آسمانی شد تا ما بی استرس و بدون اضطراب توپی در دست بگیریم و ورزشمان را دنبال کنیم، شهید سلیمانی رفت تا ما بی دغدغه قله های مسابقات ورزش را طی کنیم و پرچم ایران عزیزمان را بالا ببریم.
*سردار سلیمانی سرد داد تا سری در سرها داشته باشیم
مربی تیم ملی گلبال کشورمان می گوید: اگر امروز سری در سری ها داریم و به استقلال کشورمان می بالیم برای آن است که شهید سلیمانی و همرزمانش چه سرها و چه دست ها دادند به مانند سیدالشهداء(ع).
کولیوند می افزاید: شهید سلیمانی الگوی وارسته اخلاقی و قهرمانی و دارای ایمانی تماشایی و مرامی پهلوانی بود و به آنچه لیاقت و آرزویش را داشت یعنی شهادت که بالاترین درجه تقواست رسید و ما نیز با اراداتی که به آن شهید والامقام داریم و خودمتن را مدیونش می دانیم، در میدان های ورزشی حاضر می شویم.
*سرداری برای مردم و مردمی برای سردار/خون حاج قاسم هنوز در رگ‌ملت می جوشد
مربی تیم ملی گلبال کشورمان، مردمی بودن را از ویژگی های بارز شخصیتی حاج قاسم می داند که در عمق جانش نفوذ کرده بود و ادامه می دهد: سردار دل هایمان خود را از مردم می دانست و مردم خود را از او.اتصال و پیوند دلی عجیبی بین او با مردم و مردم با او بود که هنوز پس از چند سال از شهادتش، جریان خونش در رگ های ملت می جوشد و قلبش در قلبمان می تپد.
*السابقونی که وسط معرکه برنده تر از تیغ دشمنان بودند
 کولیوند افزود: مرام خاص حاج قاسم زبانزد همگان بود، بی هیچ تمجملاتی.انسان وارسته ای که در اوج همان ساده زیستی، در میدان نبرد آن هم وسط معرکه علیه استکبار به ویژه در برابر داعشی های دست پرورده صهیونیست و امریکای جنایتکار از السابقون بود و همیشه در خط مقدم با صلابتی مثال زدنی و برنده تر از تیغ زهرآگین دشمنان اسلام و انقلاب.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان