آخرین اخبار

1. بهمن 1400 - 13:22   |   کد مطلب: 40353
امام جمعه موقت تویسرکان با بیان اینکه ما با خیانت غرب به تعهداتش مشکل داریم، گفت: امریکا و غربزده ها از بستن قراردادهای ایران با چین و روسیه که تأمین کننده منافع ملت است، نگران شده اند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام سجاد امیری» در خطبه های نماز جمعه یکم بهمن ماه در مصلی تویسرکان، با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) و روز زن، از راهداری شهرستان به دلیل فعالیت های خوبشان در هفته برفی که گذشت قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به سیل رخ داده در برخی نقاط کشور هم گفت: هر آن که در این فصل سرما مشتاق است، کمک های خودش را به پایگاه های بسیج و یا دیگر پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تحویل دهد، هرچند با وسایل کم و مبالغ اندک.

امام جمعه موقت تویسرکان در ادامه به سفر اخیر آیت الله رئیسی به روسیه و آغاز قرارداد 25 سال با چین پرداخت و افزود: تمایل به شرق و بستن قرارداد با آنان، معنایش این نیست که از شعار نه شرقی نه غربی خارج شده ایم و آنانی که این ادعا را دارند از کج فهمیشان است.

*ما با خیانت غرب به تعهداتش مشکل داریم

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: چطور آن عده زمانی که مذاکرات 5+1 انجام می شد چنین حرف هایی نمی زدند؟ ما نه با اصل مذاکره با غرب مشکل داریم نه با شرق، حرف جمهوری اسلامی ایران بر آن است که با خیانت کاران و عدم پایبندی غرب به تعهداشان مشکل داریم.

وی با بیان اینکه ما با دنیا باید در ارتباط باشیم، تأکید کرد: زمانی که در قراردادی در ارتباط با شرق منافع ملت ایران تأمین می شود، چرا به نفع مردم کاری انجام ندهیم؟!

*کدخداپرستان از پیشرفت ایران نگرانند

امام جمعه موقت تویسرکان افزود: اینکه دشمنان ما به ویژه امریکا و پادوهای آنان در کشور از بستن این قراردادها ناراحت شده اند، نشان می دهد که اتفاقاً مذاکره با شرق به نفع ملت ایران بوده و امریکا و کدخداپرستان را به شدت عصبانی کرده است.

حجت الاسلام امیری عنوان کرد: رهبری هم با اصل مذاکره که با تضمین درست به نفع ملت ایران بسته شود مشکلی ندارند، بلکه آنانی مشکل دارند که می خواهند این ملت پیشرفت نداشته باشد.

* ضعف مجلس در اصلاح نظام پرداخت حقوق در کشور

وی در ادامه با گلایه مندی از مسئله حقوق های نجومی در کشور، گفت: نظام پرداخت حقوق کارمندان قانون واحدی ندارد و این موضوع سبب ناهنجاری ها، اعتراض ها و تجمع هایی شده است.

امام جمعه موقت تویسرکان گفت: آیت الله رئیسی دستور دادند که این قانون باید اصلاح شود و این ضعف مجلس است که هنوز این خلاء قانونی را حل نکرده، در حالی که باید مجلس هم نجومی بگیران را حذف کند و با قانون مرتبط با پرداخت حقوق ها را به گونه تنظیم و تصویب کند که فرد نسبت به تخصص، جایگاه و تعهدش حقوق متناسب را دریافت کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان