آخرین اخبار

2. بهمن 1400 - 22:41   |   کد مطلب: 40356
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک چهار موشک بالستیک به مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در شبوه و دفع حملات آنان در این استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از العالم ـ یمن؛ بنابر گزارش شبکه خبری المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه از دفع حملات مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در استان شبوه خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، نیروهای یمنی طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند چندین عملیات مزدوران ائتلاف سعودی را که با پوشش هوایی ائتلاف صورت گرفت، دفع کنند.

وی گفت که در جریان این عملیات، بیش از ۱۲۰ نفر از عناصر وابسته به ائتلاف، کشته و زخمی شده و بیش از ۱۲ خودروی نظامی نیز منهدم شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که مراکز تجمع مزدوران ائتلاف نیز در این استان، هدف چهار موشک بالستیک قرار گرفت که شمار زیادی نیز کشته و زخمی شدند.

وی روز گذشته به شرکت‌های خارجی سرمایه گذار در امارات توصیه کرد که این کشور را ترک کنند.

یحیی سریع با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد، پس از جنایات نیروی هوایی ائتلاف سعودی-آمریکایی-اماراتی در حق ملت یمن، «ما به شرکت‌های خارجی در کشور کوچک امارات توصیه می‌کنیم که این کشور را ترک کنند.»

بمباران بی وقفه صنعاء، الحدیده و صعده از روز سه شنبه و پس از حمله پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی آغاز شده و جنگنده‌های سعودی به طور روزانه پایتخت یمن و دیگر مناطق این کشور را بمباران می‌کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان