آخرین اخبار

8. بهمن 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40363
امام جمعه تویسرکان گفت: راهپیمایی مردم ایران علیه جنایات ددمنشانه آل سعود، خشم و انزجار ملت ما از قتل و عام بی پناهان یمنی و محکومیت اقدام نسل کشی آل سعود، این سرکرده صهیونیسم و امریکایی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه هشتم بهمن ماه، با بیان اینکه تقابل جبهه حق و بالل از زمان هابیل و قابیل تاکنون بوده است، گفت: امروز جبهه متحد و مقاومت در مقابل جبهه صهیونیستی ـ امریکایی به طور روشن  و شفاف ایستاده و آل سعوددبه طور روشن در صف صهیونیست ها علیه مسلمان به پا خواسته است.
وی با اشاره به اینکه تمام این جنگ ها چه از دوران دفاع مقدس علیه ایران و چه بعد از آن علیه ملت های ازادیخواهی همچون لبنان و فلسطین و سوریه برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: شکست جبهه کفر به سرکردگی امریکای جنایتکار و صهیونیسم کودک کش در جنگ 33 روز لبنان و 22 روزه فلسطین و به ویژه در سوریه آنان را در خار کرده است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: از این رو دشمنان اسلام، آل سعود جنایتکار را با حمایت های مالی و تجهیزاتی به جان مردم یمن انداخته اند و دست به قتل عام زده اند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: هفته گذشته شاهد بودیم که غیورمردان یمن چگونه سامانه های امریکایی پدافند هوایی آل سعود و امارات متحده عربی را به خاک نشاند و پایگاه های آن دو کشور را با پهبادها و موشک های بالستیک زد.
وی عنوان کرد: به همین علت عربستان که در جنگ مقابل یمنی ها به خاک ذلت افتاده اند و توان رویارویی با آنان را ندارند، بزدلانه به جان زنان و کودکان بی پناه یمن افتاده و دست به قتل و عام این بی دفاعان زده است.
امام جمعه تویسرکان گفت: راهپیمایی مردم ایران علیه جنایات ددمنشانه آل سعود، خشم و انزجار ملت ما از قتل و عام بی پناهان یمنی و محکومیت اقدام نسل کشی آل سعود و امارات، این سرکرده های صهیونیسم  و امریکایی در منطقه است.
حجت الاسلام موحدی در ادامه ایام میلاد خجسته حضرت فاطمه زهراء(س) در هفته ای که گذشت را گرامیداشت و به ویژه به مادران شهدا تبریک گفت.
وی همچنین گفت: رهبر انقلاب جهاد تبیین را عرصه ای مهم عنوان کردند، چرا که امروز انبوهی از رسانه های متخصص با هنر، علوم ارتباطات و پشتیبانی جنایتکاران عالم، به جان ملت های آزادیخواه جهان افتاده اند و به ویژه می خواهند حقایق کشور ما را وارونه نشان دهند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای روشنگری است، افزود: روزی معاویه حقایق امام علی(ع) را وارونه جلوه داد و امروز بوق های معاویه ای غرب تمام تلاش را خود را به کار گرفته اند تا تاریخ را تکرار کنند، هر چند سنت الهی بر این است که انقلاب اسلامی ایران متصل به انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان