آخرین اخبار

16. بهمن 1400 - 23:28   |   کد مطلب: 40378
به دنبال انتشار سند رسوایی شیطان پرستان مطرح شد؛
رجوی یک ساواکی دو آتیشه/ منافقین؛ سازمانی مزدور که ملت آنان را کنار زد
کارشناس ارشد تاریخ با بیان اینکه مطابق با اسناد، رجوی به عنوان یک ساواکی دو آتیشه، نقش پررنگی در سرکوب انقلابیون داشت، گفت: این کوردلان از آنجا که از سوی ملت کنار زده شدند، گورشان به مانند گور پهلوی ها کنده شد، اینان اگر وطن پرستند، چرا مسخ شده همچنان برای کشتار ایرانیان نقشه می کشند؟!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بنیانگذار انقلاب اسلامی، چه خوب گفتند؛ که "امریکا شیطان بزرگ است".این شیطان بزرگ در سال های سال با استعمار و استثمار ایرانیان به طور مستقیم و غیر مستقیم بر ملت ایران به واسطه حکومت ستم شاهی پهلوی سلطه داشت و خون های پاک هم وطنان عزیزمان را بر زمین ریخت و گروهک منافین، این شیطان پرستان غلام حلقه به گوش امریکاییان در ثبت جنایات آنان در ایران نقش پادویی خودشان را به خوبی انجام دادند و همچنان می دهند، چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن.

این جملات برگفته از مصاحبه خبرنگار رودآور، با «فاطمه زنگنه» کارشناس ارشد تاریخ است که در ادامه به آن بیشتر پرداخته ایم.

*سند رسوایی شیطان پرستان

رودآور: به تازگی سندی مبنی بر همکاری تنگانگ گروهک منافقین با ساواک در کشتار ملت ایران منتشر شده، در این باره برای خوانندگان ما بگویید:

زنگنه: بله حق با شماست، همین سند چند سال پیش هم منتشر شد، اما به دلیل استفاده کمتر از فضای مجازی این گونه دست به دست نشده بود.سندی تاریخی که باید آن را سند رسوایی شیطان پرستان دانست.در این نامه که به امضای نصیری رئیس ساواک رسیده با تأکید از همکاری نزدیک رژیم پهلوی و این گروه یاد شده، سندی برای اثبات سرکوب و قتل عام ملت آزادیخواه ما توسط رجوی.

در واقع رجوی در سال 1351 از اعدام تخفیف گرفت و پس از آن به طور کامل به عنوان نیروی ساواک پادوی پهلوی و امریکا شد.

رودآور: چرا شما به گروهک منافقین شیطان پرست می گویید؟

زنگنه: مگر نه این است که امام خمینی(ره)، آن مدبر عالم و فرزانه؛ امریکای جنایتکار را شیطان بزرگ خطاب کردند، آیا با توجه به اسناد به دست آمده، نباید به پادوهای این دولت متخاصم شیطان پرست گفت؟

رودآور: برخی ها تصور می کردند، که پس از انقلاب به دنبال عدم توجه به سهم خواهی مجاهدین خلق، آنان پشت به ملت کردند.این گونه است؟

زنگنه: خیر.این گروهک جنایتکار چه سهمی می توانست در پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد؟ در حالی که از سال ها قبل به اثبات همین یک سند که در سال 1351 به امضای رئیس ساواک رسیده، دست رجوی و امثال رجوی در کشتار بیرحانه زنان و کودکان انقلاب غرق به خون رو شده بود؟!

*رجوی یک ساواکی دو آتیشه/گور منافقین همچون گور پهلوی ها سال هاست کنده شده

ساواک دست پرورده سازمان های جاسوسی صهیونیسم و امریکا بود، اصلاً یک ساواکی دو آتیشه باید او را خطاب کرد.

آن هم ترورهای منافقین را می توان فراموش کرد؟ هرگز.آنان در جنگ تحمیلی نیز اطلاعات درون ایران را به رژیم بعث عراق می دادند و مدام سرکرده هایشان به طور مستقیم با صدام، آن دیکتاتور عرب جلسه برگزار می کردند و با همکاری یکدیگر "عملیات فروغ جاویدان" را طراحی کردند، همان عملیاتی که در مقابلش رزمندگان ایران اسلامی با عنوان "عملیات مرصاد" ایستادند و گور منافقین را همچون گور پهلوی ها کندند.

پس سقوط صدام که خودش یک پادوی عربی تمام عیار برای غربی ها بود، منافقین بیشتر از قبل به دامان امریکا پناهنده شدند و در این سال ها بیش از پیش نقشه هایشان را با آن دولت کودکش هماهنگ کرده و می کنند و سال هاست اردوگاه اشرف ۳ در آلبانی به راه انداخته اند.

*ایرانیان را قتل و عام می کنند و می گویند؛ وطن پرستیم!

رودآور: این گروهک جنایتکار مدام در این شبکه و آن شبکه تحت نظارت بوق چی های غرب و هزینه کردهای امریکا، خود را وطن پرست می دانند! باید به اینان چه گفت؟!

زنگنه: وطن پرست! مضحک نیست؟! چگونه می توانند این ادعا را داشته باشند در حالی که قاتلان بیش از 17 هزار ایرانی هستند.کدام وطن پرستی کودکان و زنان بی پناه را هدف مستقیم توپ و خمپار قراره می دهد؟ کدام وطن پرستی به رزمندگان ما با آن وضعیت حمله می کند و جایی که نمی تواند حرفی از رزمندگان ما بیرون بکشد، زبان قهرمانان ملی ما را می برد و پوستشان را زنده زنده کنده و سرشان را می برد؟ به این جنایتکاران می توان گفت؛ وطن پرست؟!

*منافقین؛ سازمانی مزدور که ملت آنان را کنار زد

رودآور: به طور رسمی هویت تروریستی سازمان مجاهدین خلق از چه زمانی فاش شد؟

زنگنه: هویت این جنایتکاران به طور رسمی از اواخر خرداد ماه سال 1360 بر همگان مشخص شد و پس از آن به نام گروهک منافقین در ایران شناخته و مرکز فعالیشان فرانسه شد.این خونخواران زمانه به صورت علنی در حملات متعدد رژیم بعث عراق، جوانان ما را به خاک و خون کشیدند.سازمانی مزدور که از طرف ملت ایران مردود همیشگی شدند.

آنان که از ملت ایران زخم خورده بودند، با کینه ورزی تمام خوی خونخوارانه خود را در سال های 1360 تا 1364 بیش از پیش نمایان ساختند و دست به ترور مردم و مسئولان نظام زدند.جنایاتی به ماننده واقعه تلخ هفتم تیر و هشتم شهریور ماه سال 1360 که منتهی به انفجار هولناک در دفتر حزب جمهوری اسلام و نخست وزیری شد.

*قتل و عام زنان و کودکان بی پناه به جرم در دست داشتن عکس امام توسط منافقین

رودآور: گروهک منافقین به چه علت مردم بی پناه را به گلوله می بستند؟

زنگنه: شاید باورتان نشود، در آن سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، این گروهک بی رحم از آنجا که از سوی مردم کنار گذاشته شدند و مردم ماهیت جنایتکارانه یشان را شناختند، با نفرت خاص خودشان به کودکان و زنان هم رحم نمی کرده و با لباس های مبدل در کوچه و بار سرک می کشیدند و اگر کسی عکس امام و یا حتی شهدای محله را در دست داشت او را به شهادت می رساندند، تاریخ ثبت کرده که این منافقین حتی به مغازه دارانی که تصوبر امام را بر روی شیشه مغازه یشان نصب کرده بودند رحم نکردد.

*منافقین؛ مسخ شده برای کشتار ایرانیان

رودآور: بیشتر از این گروهک برایمان بگویید:

زنگنه: پس از سال 1360، کم کم پایگاه های تصمیم گیری آنان در ایران توسط نیروی های اطلاعاتی و سپاهی شناخته و با دستگیری تعداد قابل توجهی از سرکردگانشان سبب شد تا از حضور آنان به شدت کاسته شود و در سال 1365 ارتباطشان را با استخبارات عراق بیشتر و بیشتر کردند و با آموزش دادن جنگ های درون شهری به نیروی مسخ شده خودشان، آموزش کشتار ایرانیان را دیدند و به طور رسمی نیروهایشان در دو عملیات آفتاب و چلچراغ به دنبال تصرف فکه و مهران بودند که در نهایت به سرانجام نرسید.

*وطن پرستان به کشور خود حمله می کنند؟!

آنان در روزهای پایانی جنگ پس پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به تصور خام خودشان می خواستند از طرف غرب به ایران حمله و 48 ساعته تهران را فتح کنند! و چه خون های پاک و مظلومی در شهرهای اسلام آباد، کرند و گیلان غرب ریختند، اما همان طور که گفته شده راه به جایی نبردند و گورشان را خودشان کندند.
جنایات بی شمار منافقین بر کسی پوشیده نیست و همچنان این گروهک تروریستی با سازمان های جاسوسی صهیونیستی امریکایی برای کشتار ملت ایران نقشه ها می کشند. کجای تاریخ ثبت شده که وطن پرستانی بیایند و به کشور خود حمله می کنند! این را باید جوانان ما بدانند و بیشتر با تاریخ خود آشنا شوند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان