آخرین اخبار

21. بهمن 1400 - 12:20   |   کد مطلب: 40386
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه دشمنان زیر بمباران رسانه ای خود عمود خیمه یعنی ولایت و دستاوردهای انقلاب را نشانه گرفته اند، گفت: آنچه که امروز مکر فرهنگی دنیای غرب را در مسیر نابودی قرار می دهد، "جهاد تبیین" آن هم با سلاح اندیشه، تفکر و زبان گویا است.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» امروز در جمع  مسئولان فرهنگی دادگستری استان، و مقارن با چهل و سومین بهار انقلاب،  با گرامیداشت دهه پرافتخار و غرور آفرین فجر، گفت: سال 1357 به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی خمینی کبیر(ره) و با اتحادهمراهی و پشتیبانی مردم از رهبری عظیم الشأن و با اتکا به خداوند هستی، پیروزی نهضت مردمی محقق شد.
وی زنده نگه داشتن سالروز چنین روزهای تاریخ ساز، تشریح مبانی و آرمانی انقلابی و بیان دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و آزادیخواهان جهان که مشتقاقانه به دنبال الگو و شنیدن سخنان حق هستند یک تکلیف شرعی و الهی برای همه آنانی دانست که می توانند در عرصه جهاد تبیین حضوری پررنگ داشته باشند.
رئیس کل دادگستری استان همدان، با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب درباره تهاجم فرهنگی نظام سلطه  و در رأس آن امریکا، علیه انقلاب و ملت، عنوان کرد: زیر بمباران تبلیغات رسانه ای دشمن، اهتمام جدی و هوشمندانه در تحقق "جهاد تبیین" آن هم با بهره مندی از سلاح اندیشه، تفکر و بیان گویا یک ضرورت است.
عدالتخواه تصریح کرد: باید با سلاح جهاد تبیین آن هم در تمامی سطوح از حالت انفعالی خارج شویم، تا لشگر فرهنگ غربی را در موضع دفاعی و بعد اضمحلال و نابودی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام، با تمام توان و ابزار و از هر نظر در جنگ رسانه ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در بین جوانان و افکار عمومی جهانی هستند، افزود: آنان در ابتدا عمود خیمه انقلاب یعنی رکن ولایت را هدف قرار داده اند، بنابراین بر تمام مجاهدان و مدافعان انقلاب تکلیف است، تا با درک صحیح و روشنی از شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی، با جان، مال و آبروی خود از حریم ولایت حفاظت و صیانت کنند.
رئیس کل دادگستری استان همدان؛ تعظیم شعائر دینی و انقلابی را از جمله مؤلفه هایی برشمرد که به عنوان سنگر پرمحتوای فرهنگی انقلاب محسوب می شود و تأکید کرد: به همین علت دستگاه قضا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید صد در صد انقلابی باشد و این گونه موارد را در رأس امور هخود قرار دهد.
عدالتخواه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب از ابتدا تاکنون، گفت: همه ما در قبال شهدا و خانواده معزز آنان مسئول هستیم و بی تفاوتی در این باره پذیرفته نیست.
وی در ادامه توجه به کسب رضایتمندی خدا را سبب ساز موفقیت و پیروزی در برنامه ها دانست و افزود: در این راه توجه ویژه به منویات رهبر انقلاب در تمامی مسائل و موضوعات یک ضرورت است تا در بیراهه هایی که دشمنان نظام برای ما با برنامه های شوم خود ترسیم کرده اند گم نشویم.
رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: باید کلیدواژه ها و مفاهیمی که مقام عظمای ولایت در فرمایشات خودشان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عنوان می کنند، در کمترین زمان ممکن توسط گروه های فکری انقلابی تبیین شود، مصادیق آن تعیین و مورد مطالبه گری قرار گیرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان