آخرین اخبار

6. اسفند 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40397
خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه در سبد غرب، چیزی جزء ذلت پیدا نمی شود، گفت: امیدواریم ماجرای اتکای پوشالی اوکراین به امریکا، درس عبرتی برای غربگرایان باشد که هیچ گاه نمی توان به حرف های امریکا دلخوش کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» با گرامیداشت ایام رجب و در پیش بودن مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: خداوند متعال منت گذاشت بر مؤمنان که رسول رحمت را فرستاد و بهتر است در این روز ما از عبادات به ویژه روزه مستحبی در این روز غفلت نکنیم .

وی در ادامه به اشاره به اتفاقات اخیر در اواکراین، اظهار کرد: آنچه که در این کشور رخ داده، همان حقیقتی است که رهبر انقلاب فرمودند؛ اینکه هر کسی که برای امنیت خودش به دیگران تکیه کند، ضرر می کند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: و اوکراین وابسته به امریکا که امنیت خودش را به وسیله غرب تأمین شده می دانست و می خواست بیخ گوش روسیه پایگاهی برای غربی ها باشد و غربی ها نیز از این کشور می خواستند برای ضربه زدن به روسیه استفاده کنند، گرفتار شده و راه فراری از دست روسیه ندارد.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه رئیس جمهور اواکراین گفته که کشورش در مقابل روسیه تنها گذاشته شده و تنها مانده، تصریح کرد: چرا که اواکراین روزی روزگاری سلاح هسته ای داشت، اما غرب سلاحش را گرفت و گفت ما از تو حمایت می کنیم و امروز نه امریکا و نه دیگر کشورهای غربی از اوکراین حمایتی نکردند.

وی عنوان کرد: این مسائل همه برای غربگرایان عبرت است که در سبد غرب هیچ چیزی جزء ذلت پیدا نمی شود، غربی ها مایه خسران دین و آخرت ملت ها هستند و نمونه هایش را مشاهده می کنیم، وضعیت غفت بار لیبی در گذشته و امروز در اوکراین.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: اما آن دست کشورهایی به مانند فلسطین که به عنایت الهی اتکا کردند و پای ارزش ها و دستاوردهای خودشان ایستادند، امروز سرافراز هستند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: مبارزین فلسطینی با عده کم و دستالی خالی به این نتیجه رسیدند که نباید به کفار اتکا کنند و به قدرت شکست ناپذیری در برابر رژیم اشغالگر و مسلح صهیونیسم تبدیل شده اند و اسرائیل غاصب به مانند موش از این مبارزین می ترسد.

وی عنوان کرد: به یاری خدا اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران الهام بخش برای همه آزادیخواهان هست، و ملت ما نشان دادند که با ایستادگی و با اتکای با خدای متعال می توان به پیروزی رسید، هم عزت تأمین است و هم پیشرفت و توسعه.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امروز برای غربگرایان هم بی خاصیتی امریکا و دولت های غربی بیشتر نمایان شده و امیدواریم اینان نیز به خود بیایند و دوست و دشمن را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان