آخرین اخبار

13. اسفند 1400 - 10:53   |   کد مطلب: 40400
مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای برنامه ملی "برای هم شادیم" توسط اعضای کانون های دانش آموزی و سایر دانش آموزان در فضای مجازی خبر داد و گفت: این پویش با هدف الگو گرفتن نوجوانان از "علی لندی"؛ به منظور تمرین مهرورزی برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری در دست برگزاری است.

«جلال نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اجرای برنامه ملی "برای هم شادیم" گفت: ارتقاء فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوع با هدف تغییر رویکرد برنامه های مراسم چهارشنبه سوری به منظور کاهش خطرات و حوادث آن در دست برگزاری است.

وی از اجرای دهمین دوره برنامه ملی دادرس و گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید علی لندی خبر داد و اظهار کرد: همچنین نخستین دوره برنامه ملی "برای هم شادیم"، مانور ویژه چهارشنبه آخر سال همزمان با سراسر کشور دراستان همدان و شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

 سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان؛ اجرای پویش "من لندی ام" در میان اعضای کانون های دانش آموزی و سایر دانش آموزان در فضای مجازی را از دیگر برنامه های اجرایی این جمعیت در روزهای پایانی سال عنوان کرد و افزود: این گونه برنامه ها با هدف ارتقاء فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوع برگزار می شود.

نانکلی تصریح کرد: دوره آموزشی اطفاء حریق و کمک های اولیه در سوختگی در سطح مدارس و در فضای مجازی از جمله برنامه های این طرح است.
وی عنوان کرد: تهیه فیلم کوتاه با گوشی تلفن همراه حاوی پیام نوجوانان دانش آموزان به همسالان خود با موضوعاتی از قبیل "توجه به حقوق شهروندی هموطنانم، مسئولیت اجتماعی من است"، "از محیط زیست محافظت میکنم، آتش نمی‌افروزم، هوا را آلوده نمیکنم؛ چون من یک هلال احمری هستم" و "برای همیاری و تمرین مهرورزی به دادرسان هلال احمر می پیوندم و دیگران را دعوت میکنم" از دیگر برنامه های پیشنهادی این پویش است.

مشاورمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: از دیگر برنامه های پویش "با هم شادیم" می توان به "من آتش نمی افروزم، مهر افروزم"، "حفظ آرامش همنوعانم، ارزشمندتر از اقدامات حادثه ساز من است"، "همراه هلال احمر هستم تا به دیگران یاری رسانم"، "علی لندی، دانش آموز فداکار، الگوی من در کمک به هم وطنانم است"، "امداد و کمک های اولیه را می آموزم تا یاور جامعه باشم"، "من همراه بقیه مردم، مراسم خوب و ایمن انجام میدهم"، "آرامش دیگران، آرامش من و جامعه است" و "باهم مراسم چهارشنبه سوری ایمن انجام می دهیم" هم اشاره کرد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان