آخرین اخبار

24. اسفند 1400 - 22:18   |   کد مطلب: 40415
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان با گلایه مندی از تعدادی از همشهریان گفت: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر، برخی با رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری نه تنها به خود و دیگران آسیب می رسانند، بلکه از خدمت رسانی نیروهای ما به مصدومان جلوگیری می کنند!

«امین مالمیر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: اورژانس  ۱۱۵ برای حوادث چهارشنبه سوری در شهر تویسرکان از عصر امروز سه دستگاه آمبولانس در سطح شهر و چهار دستگاه در محورهای روستاهایی که احتمال خطر بیشتری دارند مستقر کرده است که در مواقع حادثه اقدامات لازم سریعتر انجام شود.
وی اظهار کرد: تا این لحظه ساعت 22:10 متأسفانه یک مصدوم داشتیم که نوجوان 15ساله ای در منزل درحال ساختن نارنجک بوده دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شده است.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی با گلایه مندی از تعدادی از همشهریان، عنوان کرد: با گزارشی از یک مورد سوختگی در محله اسلام آباد، آمبولانس به منطقه اعزام شد، اما با کمال تأسف متأسفانه به دلیل با پرتاب مواد محترقه به آمبولانس در آن محله، اجازه خدمت رسانی به مصدوم داده نشد و آمبولانس هم از آسیب بی نصیب نماند!
مالمیر با بیان اینکه عاجزانه از مردم درخواست داریم در این گونه مواقع همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: همکاران 115  تنها قصد خدمت رسانی به مصدومان را دارند و مردم ما باید بدانند با این گونه رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری، تنها به اموال دولتی آسیب وارد نمی کنند، بلکه بیشتر به مصدومان ضرر می رسانند.
 وی ادامه داد: با وجود آن که اورژانس 115 از روزهای گذشته به صورت آماده باش بوده و تبلیغات و پیام های آموزشی در سطح شهر   وانتشار در فضای مجازی را  با زدن بنر و پوستر داشته و هشدار های زیادی درباره شب چهارشنبه سوری داشته که این شادی و سنت دیرینه به آتش سوری تبدیل نشود، اما با تمام حواد سال گذشته بازهم برخی درس نمی گیرند!
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی همچنین درباره فردی که دچار سوختگی یا آسیب شده، گفت: از اطرافیان مصدوم می خواهیم، با حفظ خونسردی از درمان های سنتی خودداری کرده و با 115تماس بگیرند و فردی که دچار سوختگی شده را بلافاصله روی زمین خوابیده و از پتو برای خاموش کردن فرد مصدوم شده استفاده کنند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان