آخرین اخبار

24. اسفند 1400 - 12:05   |   کد مطلب: 40417
دادستان همدان با بیان اینکه به سودجویان از تعطیلات نوروزی برای ساخت و ساز غیرمجاز اجازه فرصت طلبی نمی دهیم، گفت: بنابراین گشت های ویژه، با هدف کنترل و نظارت در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی افزایش می یابد.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در حوزه مبارزه با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان، گفت: برخی سودجویان، فرصت طلبانه از تعطیلات نوروزی به ساخت و سازغیرمجاز در حریم شهرها، رودخانه ها و اراضی ملی،عمومی، تغییر کاربری زمین های کشاورزی و حفر چاه غیرمجاز در زمین های کشاورزی اقدام می کنند، آن هم به این تصور که نظارتی بر عمل مجرمانه آنان نمی شود.
وی اظهار کرد: بنابراین ضروری است با هدف حفظ حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی؛ گشت ها و تیم هایی از جهاد کشاورزی،منابع طبیعی، شرکت آب منطقه ای، راه و شهرسازی،راهداری و شهرداری ها برای تشدید نظارت دقیقتر، بیشتر و ریزبینانه تر در روزهای نوروزی تشکیل شود.
دادستان همدان با بیان اینکه دادستان ها و قضات کشیک ما در تعطیلات نوروزی آماده برخورد با متخلفان در هر حوزه ای هستند، افزود: انتظار می رود ضابطان خاص هم برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات فوری را در لحظه انجام دهند.
خانجانی موقر تصریح کرد: بهتر است متخلفان در این زمینه بدانند که تنها سرمایه خود را هدر می دهند، چرا که در صورت تخلف،بی درنگ با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خود روبرو می شوند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان