آخرین اخبار

4. فروردين 1401 - 16:55   |   کد مطلب: 40432
فرماندهی انتظامی تویسرکان از اجرای طرح های ویژه نوروزی برای استقرار امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها؛ علاوه بر کشف و ضبط بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری توزیع کننده مواد، 17 معتاد متجاهر جمع آوری، 10 نفر از عاملان نزاع دسته جمع دستگیر و باند سارقان طلاجات نیز متلاشی شد.

«سرهنگ رضا نوری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در اجرای طرح های متنوع برای ایجاد آرامش و امنیت عمومی در سطح جامعه به ویژه در ایام نوروز و در حمایت از حقوق شهروندان تویسرکانی، اقدامات مؤثری در این روزها انجام گرفته است.

وی از دستگیری 10 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: با اعلام وقوع این درگیری به پلیس 110، مأموران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و در نهایت مشخص شد نزاع بر سر عدم رعایت حریم کوچه و پی کنی ساختمان رخ داده است.

*دستگیری 10 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه در جریان این درگیری تعدادی مجروح و راهی بیمارستان شدند، افزود: 10 نفر از عاملان نزاع  دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و کسب دستور قضائی در پاسگاه انتظامی تحت قرار گرفتند.

سرهنگ نوری از شهروندان خواست برای جلوگیری از وقوع چنین درگیری هایی، مهارت های لازم از جمله مهارت حل مسئله، مهارت ارتباطی و به ویژه مهارت کنترل خشم را بیاموزند و از نظر کارشناسان متخصص هم بهره بگیرند.

*جمع آوری 17 معتاد متجاهر در تویسرکان

وی در ادامه  با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر و جدیت در این برنامه، تصریح کرد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی با مراجع قضایی علاوه بر جمع آوری 17 معتاد متجاهر، مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین با اعلام اینکه در جریان کسب اطلاع از فروش مواد مخدر توسط شخصی با هویت و آدرس معلوم و تحت کنترل گرفتن آن شخص، گفت: در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت سوژه در ساعات مختلف و زیر نظر گرفتن اماکنی که سوژه در آن رفت و آمد داشت، پس از هماهنگی های قضایی، مغازه و منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت.

* بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر در تویسرکان کشف شد

سرهنگ نوری تصریح کرد: در جریان این بازرسی همزمان با دستگیری توزیع کننده مواد؛ 22 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 154 گرم انواع دیگر، 30 عدد قرص متادون، دو حقه وافور کامل، یک عدد افشانه غیرمجاز دفاع شخصی، دو دستگاه ترازوی توزین مواد، یک تیر فشنگ جنگی کلت کمری، تعداد هشت قبضه سلاح سرد قمه در ابعاد مختلف و مبلغ 102 دلار، نیز کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: متهم به همراه مواد و آلات مکشوفه برای سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده به پلیس مواد مخدر و پس از آن به مقدمات قضایی تحویل داده شد.

این مقام مسئول انتظامی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر گونه خبری مبنی بر نگهداری، خرید و فروش مواد، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

*متلاشی شدن یک باند سرقت طلاجات در تویسرکان

سرهنگ نوری در ادامه به موضوع دستگیری عاملان سرقت طلاجات در تویسرکان اشاره کرد و گفت: به دنبال اعلام سرقت طلاجات بانوان به وزن تقریبی ۲۵۰ گرم و مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال، شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی به همت کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از آلبوم مجرمان سابقه دار، مشخص شد سرقت توسط باندی پنج نفره متشکل از چهار مرد و یک زن با هویت های معلوم رخ داده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: بنابراین با کسب دستور از مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از این باند دستگیر شدند و متهمان پس از روبرو شدن با اسناد و مدارک، با پذیرش بزه ارتکابی، معترف شدند که سرقت توسط دو همدست دیگرشان روی داده که متواری هستند.

سرهنگ نوری اعلام کرد: با دستگیری این سه نفر؛ 108 گرم از طلاهای مسروقه توسط پلیس کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان