آخرین اخبار

12. فروردين 1401 - 23:00   |   کد مطلب: 40442
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حذف هشتگ #آری تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی است، گفت: رفتار سلطه جویانه آنان بر فضای مجازی به هیچ وجه برای مردم قابل قبول نیست، مردمی که می خواهند در فضای باز رسانه ای و مجازی از اعتقادات و باورهای خود حرف بزنند، اما به سرعت سانسور می شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز مردم آزادیخواه جمهوری اسلامی ایران روز آری گفتن خود به نظام مقدسمان را در فضای مجازی با انتشار مطالب مختلف ذیل هشتگ #آری جشن گرفتند، این در حالی است که استعمار نوین بر فضای مجازی سایه افکنده و با سانسور و حذف کاربرهای متعدد و حرف ها و تصاویرشان که در دستور کارشان قرار داشت، اجازه انتشار چنین هشتگی را به مانند هشتگ قاسم سلیمانی ندادند.
آنان زورگویانه به مانند همیشه با انتشار مطالبی برگرفته از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که می تواند بیدار کننده ملت های آزادیخواه جهان باشد به مقابله پرداختند و سانسورچی هایشان به میدان آمدند.
*استقلال ملت ها، قدرت پوشالی غرب را برملا می سازد
آیا این یک تحقیر برای ملت ما نیست؟! چرا کسی کاری انجام نمی دهد؟ علت ترس و وحشت دنیای چپاولگر غرب از انتشار یک هشتگ #آری و هشتگ هایی که برگرفته از دین و معنویت هست چه می تواند باشد؟ آنان به شدت از استقلال ملت ها وحشت دارند، چرا که این استقلال موقعیت و قدرت پوشالی آنان را بیشتر در جهان برملا می کند.
*شعار آزادی بیان غرب؛ دروغ و فریب بزرگی بیش نیست
در این باره «محمدمهدی مفتح» عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در واکنش به سانسور حرف دل کاربران ایرانی از سوی دیکتاتورهای رسانه ای و مستکبرین فضای مجازی، گفت: این مطلب بارها گفته شده که شعار آزادی اندیشه و آزادی گفتمان و این گونه موارد که دنیای غرب و استکبار جهانی سر می دهند، تنها دروغ بزرگ و فریبی بیش نیست.
*سایه دیکتاتوری استکبارگران بر فضای مجازی
وی اظهار کرد: آنان در فضای رسانه ای و مجازی دیکتاتوری بزرگی به راه انداخته اند و خبری از آزادی بیان در این فضا نیست، آنان برای خود خطوط قرمزی تعریف کرده اند و به شدت از آن محافظت می کنند، تا مبادا ملت های آزادیخواه جهان بیدار شوند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دنیای استکبار غرب "آزادی بیان" را آن گونه که خود تفسیر می کند می خواهد به جهان نشان دهد، افزود: برای همین است که با دلهره و ترسی بزرگ از انتشار کوچکترین حرف های مستقلانه ملت های آزادیخواه جهان با دستپاچگی؛ به حذف و سانسور پیام ها، مطالب و تصاویر ایرانیان دست می زنند.
*حذف هشتگ #آری تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی
مفتح با اشاره به اینکه حذف هشتگ #آری تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی است، تصریح کرد: این رفتار و عملشان به هیچ وجه با شعارهای آزادی بیان که سر می دهند سازگار نیست و ملت ما در ایران اسلامی بارها تجربه تلخ سانسور شدن حرف هایشان در فضای مجازی را از سوی دیکتاتورها و مستکبرین رسانه ای تجربه کرده اند که نمونه بارز آن می توان به حذف حتی تصویری مات از قهرمان ملی ما شهید سلیمانی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه غرب آزادی بیان را تنها برای خودش می خواهد آن گونه که تعریف می کند، تأکید کرد: این استعمارگران با سلطه بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام و با بهره گیری از سیاه نمایی در تبلیغات رسانه ای، از ترسشان حتی به حذف کاربران فضای مجازی حقیقت گو اقدام می کنند، این موارد به طور کامل نشانگر دروغگو بودن غرب در شعار آزادی بیان است، اگر صادق هستند، چرا از انتشار یک عکس از شهید سلیمانی آن هم از سوی ملتی با تمدن عمیق و بزرگ ایران هم وحشت دارند!
* سلطه جویی غرب بر فضای مجازی برای تصمیم گیری به جای ملت های آزادیخواه است
نماینده مردم تویسرکان در مجلس عنوان کرد: این موضوعات بهترین دلیل بر دروغگویی دنیای پوشالی غرب است، آنان با مدیریت و احاطه بر فضای مجازی می خواهند به جای ملت آزاد اندیش و مردم آزادیخواه جهان تصمیمی بگیرند که چه بیاندیشند و چه نیاندیشند.
مفتح تصریح کرد: این رفتار سلطه جویانه آنان بر فضای مجازی و سانسور حقایق به هیچ وجه برای مردم ما قابل قبول نیست، مردمی که می خواهند در فضای باز رسانه ای و مجازی از اعتقادات و باورهای خود حرف بزنند، اما به سرعت سانسور می شوند.
وی ادامه داد: این گونه رفتارها و اعمال ضد آزادی بیان از سوی دنیای غرب بیش از پیش چهره منافقانه یشان را در جهان به اثبات می رساند، اینکه دشمنان آزاداندیشی می خواهند با سلطه جویی بر فضای مجازی تنها دروغ های خود را به خورد دنیا بدهند و از انشار حقایق جلوگیری کنند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان