آخرین اخبار

19. فروردين 1401 - 14:56   |   کد مطلب: 40446
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دشمن از اتحاد جبهه مقاومت هراسان است و طرح های خود را شکسته یافته دیده، گفت: بنابراین با اجرای برنامه های شومی به مانند حادثه دلخراش حرم رضوی به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت گروه های مختلف جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه نوزدهم فروردین ماه در مصلی تویسرکان، به حادثه دلخراش حرم مطهر رضوی و به شهادت رسیدن دو روحانی جهادگر و مجروح شدن یک روحانی دیگر اشاره کرد و گفت: دشمن با اجرای این برنامه های پلید به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و ایرانی و افغانی است.
وی اظهار کرد: انگلیس این روباه پیر و اسرائیل غاصب این کفتار پیر در منطقه به سرگردگی امریکا از یک سو با مشاهده وحدت و یکدلی به وجود آمده جبهه مقاومت در منطقه به شدت ترسان و نگران هستند و از سویی دیگر طرح های خود را شکست خورده یافته اند، بنابراین به تمام قوا و با بهره گیری از رسانه های شوم خود و دست زدن به اعمال تروریستی، تفرقه بین گروه های مختلف این جبهه را می خواهند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: اما دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که جبهه مقاومت بیشتر با تمام توان در برابرشان ایستاده است و تا نابودی کامل آنان به ویژه اسرائیل این غده سرطانی در منطقه راهشان را ادامه می دهند.
 حجت الاسلام موحدی همچنین به بازار داغ شایعه پراکنی در رسانه های بیگانه پرداخت و افزود: با وجود آن که تمام تلاش دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی، دروغ پراکنی و شایعه پردازی است، تعجب می کنم که برخی خانواده چگونه اخبار خود را حتی از بی.بی.سی دریافت می کنند! در حالی که دشمن تنها با مهندسی و هدایت افکار، از سختی و مصیب ملت ما خوشحال می شوند و دست به انتشار این اخبار می زنند.
وی در ادامه با توجه به بحران کمبود آب نه تنها در ایران بلکه در تویسرکان، از مردم خواست تا در صرفه جویی در همه امور به ویژه صرفه جویی در مصرف آب، دست به دست هم بدهند تا با مشکل مواجه نشوند.
امام جمعه تویسرکان همچنین از تلاش های مسئولان برای تأمین کالاهای اساسی در بازار شب عید، ایجاد امنیت و رفع مشکلات آبی در شهرستان به ویژه در روزهای پر مسافر تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان