آخرین اخبار

26. فروردين 1401 - 14:00   |   کد مطلب: 40449
خطیب نماز جمعه تویسرکان به نفوذی معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز به برکت این نفوذ و اثرگذاری های مجاهدت های شهید سلیمانی شاهد اتحاد و انسجام بیشتر گروه های مقاومت هستیم، تا جایی که هر کدام از گروه های جبهه مقاومت به تنهایی حریف دشمنان خود هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 26 فروردین ماه در تویسرکان، گفت: در 75 درصد از روستاهای تویسرکان طرح بهسازی روستاها آغاز شده و در حال حاضر این طرح در  49 روستا به اتمام رسیده است.

*7 هزار خانه روستایی در تویسرکان مقاوم سازی شده است

وی اظهار کرد: در این بهسازی ها شاهد مقاوم سازی هفت هزار خانه روستایی با ارائه تسهیلات قرض الحسنه بودیم و علاوه بر آن 24 میلیارد تومان کمک بلاعوض از حساب 100 امام برای بهسازی خانه های روستایی به آنان پرداخت شده است.

*پیش زمینه اقامه نماز باران، خشوع دل هاست

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به درخواست های بسیاری از مردم برای اقامه نماز باران اشاره کرد و افزود: این نماز یکی از دستورالعمل های مستحبی است که حتی برای اجابت آن تکرارش نیز تذکر داده شده است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: قبل از اقامه نماز پربرکت باران لازم است تا دل ها هم بیشتر روانه عرش الهی شود، از قطع صلحه رحم دوری کنیم و مردم نیز بیشتر به یکدیگر عفو و گذشت داشته باشند، چرا که سزوار نیست محب امام علی(ع)  از محب آن حضرت کینه به دل داشته باشد.

* سخنان رهبر انقلاب منشور جهش کشور در تمامی جهات است

وی همچنین به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام پرداخت و عنوان کرد: صحبت های مقام معظم رهبری منشور جهش کشور در تمامی جهات است که به زیبایی فرمودند.

امام جمعه تویسرکان افزود: یکی از تأکیدات رهبر انقلاب استغفار همه ما به ویژه مسئولان از اشتباهات گذشته و تصمیم به اصلاح امور است.

*ملت ما از تحریم های ظالمانه اقتصادی سربلند بیرون آمده

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: ملت ما با تمام تحریم های ظالمانه به ویژه تحریم ها اقتصادی سربلند بیرون آمده و از تهدیدها فرصت های بسیاری ایجاد کرده، چنانچه امروز به برکت ایمان جوانانمان شاهد هستیم نه تنها در عرصه تولید واکسن علیه کرونا خودکفا شده ایم، بلکه آن را به دیگر کشورها نیز صادر می کنیم.

*هر کدام از گروه های جبهه مقاومت به تنهایی حریف دشمنان خود هستند

وی به نفوذی معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز به برکت این نفوذ و اثرگذاری های مجاهدت های شهید سلیمانی حتی در امریکای لاتین شاهد اتحاد و انسجام بیشتر گروه های مقاومت هستیم، تا جایی که گروه های مقاومت فلسطین خود به تنهایی حریف صهیونیسم جنایکار هستند و از سویی جنبش انصارالله یمن نیز به تنهایی حریف سعودی های پلیده شده اند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: بنابراین با ایستادگی ملت ایران و انتقال این پیام به ملت های آزادیخواه جهان، جبهه استکبار در اجرای نقشه های شوم خود  شکست خورده و در طرف مقابل اتحاد و انسجام گروه های مقاومت افزایش یافته است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان