آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1401 - 14:00   |   کد مطلب: 40458
خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه نقطه چرگین و معضل دولت جدید تفاله های برجای مانده از دولت روحانی است، گفت: با وجود داشتن برنامه های خوب اقتصادی دولت فعلی که پرچم دار اقتصاد مقاومتی است، از آنجا که بدنه اجرایی همچنان لیبرالی است کارها درست پیش نمی رود و باید آن مدیران نالایق هرچه سریعتر تغییر کنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه شانزدهم اردیبهشت ماه در تویسرکان، گفت: دولت اگر بنای اصلاح ساختار اقتصادی دارد، بهتر برای مردم برنامه های خود را تبیین کند.

وی اظهار کرد: متأسفانه تفالههای غربگرایان دولت قبل در بدنه اجرایی اقتصادی کشورهنوز هستند و برنامه های دولت جدید را تیم اقتصادی لیبرالی انجام می دهد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: غربگریان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند و متأسفانه هنوز آن تیم در بدنه اجرایی هستند، با تغییر یک وزیر و دو وزیر اقتصادی نمی توان مشکلات معیشتی مردم را حل کرد، باید بدنه تغییر کند و انقلابی ها وارد میدان شوند، چرا که آثار شوم گرانی های امروز از دولت قبل، همچنان برجای مانده است.

حجت الاسلام موحدی با گلایه از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا، عنوان کرد: مگر این ستاد مرده و فعالیت نمی کند که به راحتی در صدا و سیما می گویند قاچاق زیاد شده، پس شورای تأمین، فرمانداران، نیروی انتظامی و مرزبانان شهرهایی که در آنجا قاچاق رخ می دهد، کجا هستند؟

وی تأکید کرد: اگر مسئولی نمی تواند کار کند و عرضه مبارزه با قاچاق کالا را ندارند باید او را کنار بگذارند تا نیروهای جهادی و انقلابی پای کار بیایند.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: مگر رئیس جمهور فعلی نگفته بانیان وضع موجود نباید در بدنه اجرایی باشند، پس آیا بهتر نیست بدنه اجرایی هم سریعتر تغییر کند؟

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: به طور مثال یکی از معضلات تویسرکان و استان کمبود یا نبود نهاده های دامی است، این مسئله به طور مشخص به مدیران برجای مانده از دولت روحانی بازمی گردد که با همان تفکر و رویه نامناسب دولت تدبیر و امیدی کار می کنند و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه نقطه چرگین و معضل دولت جدید تفاله های برجای مانده از دولت قبل است که ضرورت دارد تغییر کنند، گفت: رویه دولت فعلی با دولت قبلی خیلی فرق می کند، دولت فعلی پرچم دار اقتصاد مقاومتی است و باید این موضوع را اجرا کند، اما متأسفانه با توجه به بدنه لیبرالی دولت قبل این شدنی نیست.

خطیب نماز جمعه تویسرکان عنوان کرد: بانک های خصوصی واقعاً سرمایه مردم را نگه داشته اند و افراد غربگرا که در بدنه وزارتخانه ها وجود دارند با این بانک های خصوصی هم دم هستند و سهامداران این بانک ها. اینان چگونه می توانند با فساد بانکی برخورد کنند؟! چگونه می توان با وجود این افراد که تفکر لیبرالی دارند، اصلاح ساختار اقتصادی داشته باشیم؟!

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: اصلاح اقتصادی بدون اصلاح تیم اقتصادی آن هم در بدنه اجرایی شدن نیست و می شود آنچه امروز گرفتارش شده ایم؛ آش همان است و کاسه همان.

وی افزود: با وجود داشتن برنامه های خوب اقتصادی دولت فعلی، اما از آنجا که بدنه اجرایی همچنان لیبرالی است برنامه ها درست پیش نمی رود و امیدواریم هرچه سریعتر این مدیران نیز تغییر کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان