آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1401 - 7:57   |   کد مطلب: 40460
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این روزها گروهی جان، مال و آبروی خود را برای دین و انسانیت می دهند و گروهی هم متأسفانه از هر موقعیتی استفاده می کنند تا جیب مردم را خالی کنند، گفت: بنابراین برای برخورد با متخلفان حوزه عرضه کالا با تدبیر انجام شده، اختیارات تعزیرات افزایش یافته است.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه طرح جدید دولت برای اصلاح ساختار اقتصادی نیاز به همراهی مردم و تولیدکنندگان در عرصه های مختلف دارد، گفت: در این جراحی بزرگ و مهم اقتصادی در نهایت نفع اقشار آسیب پذیر و عموم مردم در میان است.

وی با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان و فروشندگان در روزهای سخت مردم دست به تخلفاتی همچون احتکار و گرانفروشی می زنند، اظهار کرد: اینان دقیقاً روز سخت مردم و در روزهای نخست اجرای طرح اصلاح ساختار اقتصادی، تنها برای سود بیشتر خود، پا روی انسانیت و وجدان گذاشته اند.

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه اقلام ضروری مردم به قیمت مصوب در بازار عرضه می شود، افزود: برخی دیگر از اقلام قیمت مصوب ندارند، بنابراین ستاد تنظیم بازار استان در حال نرخ گذاری است تا سودجویان، این کالاها را به هر قیمتی که خواستند به بهانه افزایش قیمت مرغ و گوشت به مردم عرضه نکنند.

افشاری از تدبیر مناسب سران سه قوا در افزایش اختیارات تعزیرات برای برخورد با متخلفان حوزه عرضه کالا خبر داد و تصریح کرد: با افزایش این اختیارات به طور مثال جریمه عدم درج قیمت به 10 میلیون تومان برای فروشنده خاطی افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: همچنین بنا بر آن شده تا عوامل تعزیرات در حین رسیدگی با متخلفان برخورد کنند، به طوری که در چند روز گذشته، برای دو نانوایی متخلف در تویسرکان همزمان با رسیدگی ها، پرده تخلفش نصب و با متخلف سریعاً برخورد شد.

فرماندار تویسرکان در ادامه گفت: این روزها گروهی جان، مال و آبروی خود را برای دین و انسانیت می دهند، گروهی هم متأسفانه از هر موقعیتی استفاده می کنند تا جیب مردم را به نفع خود خالی کنند.

افشاری عنوان کرد: چنانچه در روزهای اخیر برخی دامداران از آنجا که می دانند قرار است قیمت ها افزایش پیدا کند از تحویل دام سنگین به کشتارگاه خودداری می کنند و صبر کرده اند تا پس از اعلام قیمت جدید، تولیدشان را گرانتر در بازار به فروش برسانند تا جایی که برای نخستین بار قیمت گوشت گوساله 20 هزار تومان از گوست گوسفند گرانتر عرضه شد.

وی اعلام کرد: بنابراین تدبیر و تصمیم در این بخش بر آن شده تا از امروز گوشت قرمز منجد در بازار تویسرکان عرضه شود تا مردم برای تهیه این کالا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان