آخرین اخبار

22. تير 1401 - 9:45   |   کد مطلب: 40478
دادستان همدان از دستگیری مدیر 15 گروه تلگرامی مستهجن خبر داد.

«حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از دستگیری مدیر15 گروه تلگرامی با محتوایات انحرافات اخلاقی و مستهجن خبر داد و گفت: ادمین این کانال ها و گروه ها تنها یک جوان 23 ساله بوده که به بهانه افزایش ممبر (کاربر) برای بازدید گرفتن از مطالب خود یک گروه موسیقی ایجاده کرده بود.
وی اظهار کرد: متهم از این گروه موسیقی، به عنوان یک گروه پوششی استفاده می کرده تا  لینک های 15 گروه و کانال تلگرامی دیگر خود را با محتویات غیراخلاقی و پورنوگرافی در آن نشر دهد.
دادستان همدان افزود: با این وجود پس از پیگیری ها و ورود پلیس فتا، در نهایت فرد خاطی شناسایی و در حال حاضر تعدادی از گروه ها و کانال های او از دسترس خارج شده است.
خانجانی موقر در ادامه با بیان اینکه نمی توان از عصر ارتباطات عقب ماند و بهره مندی از تکنولوژی در این حوزه ضرورت جامعه امروزی است، تصریح کرد: در این شرایط وظایف والدین نسبت به حفظ سلامتی اخلاقی، روحی و جنسی فرزندان بیشتر از گذشته شده است.
وی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید دوست اصلی و نخستین فرزندان خود باشند، عنوان کرد: قرار نیست که والدین به طور مدام فرزندان و یا گوشی های همراه آنان را کنترل کنند، بلکه با فراگیری سواد رسانه با رفتاری صمیمانه طرز استفاده صحیح از فضای مجازی را به آنان بیاموزند.
این مقام مسئول قضایی همچنین گفت: هستند نوجوانان و جوانانی که حتی در خانواده های تحصیل کرده و یا مذهبی بزرگ شده اند اما بی توجهی والدینشان به مسائل و مشکلات فضای مجازی، سبب شده فرزندانشان در تله ناامن افسارگسیخته فضای مجازی گرفتار شوند.
انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان