آخرین اخبار

31. مرداد 1401 - 13:37   |   کد مطلب: 40501
گفت و گوی اختصاصی رودآور با فرمانده انتظامی؛
نزاع دسته جمعی، جوان 30 ساله تویسرکانی را به گام مرگ برد
رودآور: فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به نزاع دسته جمعی از پیش تعیین شده بین تعدادی از افراد معلوم الحال این شهر، گفت: در درگیری رخ داده، تعدادی با ضربات چاقو آسیب دیدند و یک جوان 30 از شدت جراحت نیز به گام مرگ رفت.

«سرهنگ رضا نوری» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به نزاع دسته جمعی بامداد امروز، گفت: متأسفانه تعدادی افراد معلوم حال در سطح شهر معروف هستند با قرار قبلی دست به نزاع دسته جمعی می زنند.

وی اظهار کرد: نزاع و درگیری رخ داده بینشان با سلاح سرد به مانند چاقو بوده که با بالاگرفتن درگیری عمده آنان مجروح می شوند و جوان 30 ساله ای که بیشتر از همه آسیب دیده در ابتدا به بیمارستان ولی عصر و سپس به بیمارستان شهید سلیمانی برای درمان انتقال داده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان افزود: با وجود تلاش کادر درمان آن جوان به دلیل شدت جراحت دیده شده فوت می کند و قاتل او نیز که به شدت آسیب دیده تحت نظر نیروی انتظامی مراحل درمانی اش در دست انجام است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: سایر مجروح شدگان نیز پس از درمان با قرار قضایی در حال حاضر بازداشت هستند و پرونده قضایی برای بانیان این نزاع دسته جمع تشکیل شده است.

وی با ابراز تأسف از رخ دادن این گونه درگیری ها، تأکید کرد: ضروری است تا در ابتدا خانواده ها نحوه کنترل خشم و مهارت آن را به فرزندان به ویژه جوانان خود آموزش دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان عنوان مرد: لازم است جوانان علاوه بر آموختن مهارت کنترل خشم، از انتقام گیری خودسرانه و شخصی در رفع اختلاف خود اجتناب کنند و برای حل مشکلات بین خودشان یا از بزرگترها کمک بگیرند یا از مراجع قانونی تا دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان