آخرین اخبار

27. آبان 1401 - 13:49   |   کد مطلب: 40540
امام جمعه تویسرکان گفت: اگر اوصاف تفکر بسیجی در جوانان برومند ما پدید آید، جامعه هر لحظه از خطرات و آسیب های اجتماعی به دور خواهد ماند.

به گزارش رودآور؛ «حجت‌الاسلام حسینی مجد» در خطبه های نماز جمعه 27 آبان ماه در تویسرکان با اشاره به منویات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد از حوادث در امان هستیم، گفت: بدین ترتیب اگر تفکر و روحیه بسیج در همه مسئولان، کارمندان، بازاریان، کشاورزان و همه اقشار مردم طنین انداز شود کشور از شر دشمنی دشمنان حفظ می شود.

وی اظهار کرد: در تفکر بسیجی کسی جزء برای خدا قدم بر نمی دارد و بسیجیان بدون چشم داشت به این کشور خدمت می کنند این را می توان در حضور پر رنگ این نهاد با غیرت در دفاع از ولایت و انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی، رفع فتنه و آبادانی کشور مشاهده کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: بسیجیان با تفکر و روحیه جهادی خود همواره یار و یاور مردم هستند و برای پشت سر گذاشتن بحران ها در سیل و زلزله و یا کرونا آماده بوده و هستند و در حوادث خود را سپر مردم می کنند.

حجت اسلام حسینی مجد عنوان کرد: اگر اوصاف تفکر بسیجی در جوانان برومند ما پدید آید، جامعه هر لحظه از خطرات و آسیب های اجتماعی به دور خواهد ماند، چرا که به فرموده امام خامنه ای عزیز، بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین و فداکارترین انسان ها و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عامه ملت وبرای خوشبختی کشور جمع شده اند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان