آخرین اخبار

14. آذر 1401 - 19:30   |   کد مطلب: 40573
دادستان همدان از عدم همرانی بازاریان این استان با منافقین خبر داد و گفت: بازاریان بصیر با باز بودن مغازه های خود نه بزرگی به تبلیغات گسترده و شبانه روزی منافقین گفتند.

«حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به تبلیغ گسترده شبکه های معاند مبنی بر تحریک کسبه و بازاریان برای اعتصاب در روزهای 14، 15 و 16 آذرماه، عنوان کرد: بازاریان همدانی به مانند همیشه در دفاع از انقلاب پای کار آمدند و نه بزرگی خواسته نامشروع منافقین گفتند.
وی با اشاره به درخواست جمعی از جوانان جبهه انقلاب اسلامی استان مبنی بر برخورد دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی، اظهار کرد: ما با اعتماد به جوانان سلحشور و انقلابی معتقدیم که در گام نخست با حضور همین جوانان دشمنان خوار و ذلیل، درمانده و مایوس خواهند شد و در گام بعدی حتی اگر اندک افرادی که با دشمنان نظام همراهی کنند تودهنی محکمی خواهند خورد.
دادستان همدان افزود: در حال حاضر بازاریان بصیر با دشمنان همکاری نکرده و در صف مردم انقلابی پر جنب و جوش و پویا ایستاده اند، اما اگر واقعا احراز شود کسی به انگیزه همراهی با معاندین، مغازه یا واحد صنفی خود را تعطیل کرده، باید با جدیت تمام با او برخورد شود.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان