آخرین اخبار

8. دى 1401 - 21:32   |   کد مطلب: 40603
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفت: توامندسازی ملت ها حول محور وحدت در جبهه مقاومت، مهترین استراتژی حاج قاسم برای مقابله با تروریسم بود، تا جایی که او حتی با شهادتش نیز انقلاب دومی در بصیرت افزایی و همبستگی آزادی خواهان جهان رقم زد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ همیشه در تاریخ اسلام چه بسیار افراد و بهتر است بگوییم بزرگ مردانی بودند و هستند که با از خودگذشتگی و اهدای تمامی هستی خود مکتب ساز شده اند و چراغی برای نشان دادن راه جامعه از غبار فتنه ها در سم پاشی های دشمنان روشن ساخته اند.چراغی که نورش هرگز با شهادت این بزرگان هم کاسته نمی شود، بلکه رنگ سرخ خط شهادت طلبی را برجسته تر می کند.

*شهید سلیمانی مرد رزم عارف پیشه

این مسئله را می توان در وجود و شخصیت بارز و ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی یافت.به راستی چه چیزی سبب شده که حاج قاسم در دل ها  این گونه نفوذ کند، جزء بصیرت نافذ او در ایجاد وحدت.

شهید سلیمانی با بصیرت تمام، زمینه ساز بیداری جامعه شد و راه آزادمردی را برای آزادمردان جهان هموار ساخت. دوری از منیت ها و منم منم کردن ها از این مرد رزم عارف پیشه، مرد میدان ساخته است تا به الگوی بی بدیلی برای نشان دادن حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) به دنیا تبدیل شود.

* وحدت آفرینی، مهترین استراتژی حاج قاسم برای مقابله با تروریسم

در این باره سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین نجات»  جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور، با اشاره به ویژگی های بارز شخصیتی، رفتاری و عملی شهید سلیمانی در حمایت از ستمدیدگان، گفت: مهمترین استراتژی حاج قاسم برای بیداری ملت های آزادندیش منطقه و حتی جهان روحیه وحدت آفرینی او بود.

وی اظهار کرد: سردار دل ها را می توان حلقه اتصال جریان های مخالف امریکای جنایکار و رژیم اشغالگر و کودک کش در منطقه دانست، هم اویی که با از خودگذشتگی راه و رسم وحدت را نشان داد تا با محور قرار دادن چگونگی راه مبارزه با استکبار، چنددستگی ها را از بین ببرد.

*شهادت حاج قاسم؛ انقلاب دوم را رقم زد

 جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه حاج قاسم در توانمندسازی وحدت محور مقاومت بسیار کوشا بود، افزود: حتی ریخته شدن خون آن شهید بزرگوار زمینه ساز تثبیت بیشتر وحدت ایجاد شده بین کشورهای جبهه مقاومت شد، تا جایی که این روزها دشمنانش هم اذعان دارند که "شهید سلیمانی" از خود "سردار سلیمانی" اثرگذارتر است.

نجات تصریح کرد: آن همه عشق و محبت مردم در تشییع باشکوه سردارشان در جای جای کشورمان نشان داد که شهادت حاج قاسم به نوعی انقلاب دوم برای بصیرت افزایی در جمهوری اسلامی بود و زمینه ساز بیداری و هوشیاری بیشتر ملت ها در سراسر جهان شد.

* سلیمانی، حلقه اتصال و سمبل همبستگی جبهه مقاومت

وی همچنین عنوان کرد: سردار دل ها سمبل مقابله با ترویسم و نماد وحدت جهان اسلام است، شخصیت والایی که با عمق بخشی به وحدت جامعه اسلامی نقشه های شوم امریکایی در منطقه را خنثی کرد.

به گزارش رودآور؛ در قاموس سردار رمز پیروزی جبهه حق علیه باطل، تنها وحدت حول محور ولایت است و این مفهوم را می توان به خوبی در رفتار و عمل او که به دور از هر منیتی برای آزادمردان جهان تفسیر شده یافت و در یک کلام؛ رزمنامه قاسم، رزمنامه وحدت است.روح شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان