آخرین اخبار

9. دى 1401 - 13:00   |   کد مطلب: 40611
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه مردم خواستار محاکمه فتنه گران و سران فتنه هستند، گفت: امروز دشمن از تکثیر سلیمانی ها به مانند موش در سوراخ خود رفته و مردم ما با شعارهای کوبنده فریاد بر می آوردند که کسی غلط می کند مقابل ایران بایستد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام حسینی مجد» در خطبه های نماز جمعه نهم دی ماه در تویسرکان، گفت: در روایات نقل شده به فریاد مظلوم برسید و اندوه مردم را از بین ببرید چرا که این امر سبب پاک شدن گناهان می شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه روز بزرگ بصیرت، اظهار کرد: در فتنه 1388 همه دشمنان اسلام دست به دست هم دادند تا ارکان نظام را دچار چالش کنند، اما مردم همیشه آگاه، انقلابی، شجاع و غیرتمند ما با حضور پرشورشان آن فتنه بزرگ را خنثی و خاموش کردند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: آن روز ملت آزاده ما با زدن مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و نیز فتنه گران، تفرقه انگیزان و خیانتکاران داخلی ثابت کردند پای ارزش های انقلابشان ایستاده اند.

* جایگاه ولایت برای جلوگیری از تفرقه است

حجت الاسلام حسینی مجد همچنین با اشاره به اینکه زهرای مرضیه(س)، نشان داد که باید تا پای جان از ولایت دفاع کرد، عنوان کرد: همه اسلام در ولایت خلاصه شده و ولی فقیه در نظام ما استمرار ولایت ائمه است و وجود چنین جایگاهی جامعه را از تفرقه انگیزی و هرج و مرج دور ساخته و زمینه را برای ظهور منجی فراهم می سازد.

*فتنه گران را پای میز محاکمه بیاورید

وی تأکید کرد: امروز مردم عزیز تویسرکان در میعادگاه عاشقان از قوه قضاییه می خواهد تا فتنه گران و فتنه سازان داخلی را به ملت خسارت زدند را پای میز محاکه بیاورد.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: امروز انتظار می رود همه مسئولان شفاف برای مردم موضع خودشان را بیان کنند.

* کسی غلط می کند مقابل ایران بایستد

حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه مردم از منافقین و نفاق نفرت دارند، افزود: امروز دشمن از تکثیر سلیمانی ها به مانند موش در سوراخ خود رفته و مردم ما با شعارهای کوبنده فریاد بر می آوردند که کسی غلط می کند مقابل ایران بایستد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان