آخرین اخبار

18. دى 1401 - 22:14   |   کد مطلب: 40629
رئیس‌جمهور، سخنان سخیف جو بایدن در تشبیه کشور‌های جهان به به وصله شلوار آمریکایی‌ها را بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری آن‌ها دانست.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران را محکوم کرد و افزود: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشور‌های جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست و اظهار داشت: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست‌های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار‌ها و جلسات متعدد خود با مردم، در سفر‌های استانی و دیدار‌های عمومی، از مسئولان و مدیران خواست بازدید‌های میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۷۵۲ و تاکید بر پیگیری کامل پرونده و همچنین گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی و حرکت بیدارگرانه مردم قم به عنوان مبدا اوج‌گیری نهضت اسلامی از دیگر محور‌های سخنان رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان