آخرین اخبار

23. دى 1401 - 13:23   |   کد مطلب: 40636
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: غرب آزادی زن در برهنگی می داند و می خواهد زن وسیله ای برای ارضای شهوانی مرد باشد، اما دین مبین اسلام دین قداست، حجاب، حیا و عفاف است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام حسینی مجد» در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه 23 دی ماه در مصلی امام (ره) تویسرکان، با گرامیداشت سالروز میلاد با پرکت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء(س) و نیز امام خمینی(ره)، گفت: زهرای مرضیه(س)، به عنوان برگزیده خدا؛ شاخصه های بسیاری همچون عصمت، بالاترین قرب الهی، علم و دانش، شجاعت و بصیرت کامل داشتند و ایشان با برخورداری از اخلاق انبیاء و اولیای الهی بهترین دختر، بهترین همسر و بهترین مادر بودند و خداوند متعال حجت خود را به واسطه ایشان و دیگر ائمه اطهار(ع) بر بشریت تمام کرد.

* پاکی، حیاء، عفت و حجاب جزء قوانین اسلام است

وی با بیان اینکه روز میلاد این بزرگ بانوی اسلام، باید بهترین زمان برای بیان گفتمان حجاب و کرامت زن باشد، اظهار کرد: پاکی، حیاء، عفت و حجاب جزء قوانین اسلام است و برای این مسئله آیات و روایات بسیاری عنوان شده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: جلوه های پاکی و عصمت در زندگی دخت نبی مکرم اسلام(ص) مشهود است و باید بدانیم حجاب، حیا و عفت زمینه ساز استحکام و کرامت خانواده می شود.

حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: یکی از دلایل وجود حجاب این است تا با زیبایی های یک زن، دل های نامحرمان ربایش نشود تا نگاه های مرد را سیر نکند که دیگر چشم دیدن همسر خود را نداشته باشد.

*غرب آزادی زن را در برهنگی می داند!

وی عنوان کرد: غرب آزادی زن در برهنگی می داند و می خواهد زن وسیله ای برای ارضای شهوانی مرد باشد، اما دین مبین اسلام دین قداست، حجاب، حیا و عفاف است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه دختران بد حجاب هم دختران ما و این جامعه هستند، گفت: امید آن که اخلاق و سیره فاطمی در جامعه رشد یابد و شاهد چنین مواردی  نباشیم، چرا که مردم عزیز برای انقلاب 300 هزار شهید تقدیم کرده اند.

* پای علم ولایت بودیم و هستیم و خواهیم ماند

وی در ادامه با محکوم کردن نشریه هتاک فرانسوی و توهین این نشریه به مراجع گفت: این توهین چیزی از ارزش ها و ارزشمندی های ولایت کم نمی کند و ما پای علم ولایت بودیم و هستیم و خواهیم ماند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: دشمن با این یاوه گویی ها تنها خودش را خسته می کند، باید به گوش باشیم هر جا دشمن عصبانی شد آن جا جایگاه اثربخش و ارزشمند است و بیشتر از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان