آخرین اخبار

26. دى 1401 - 11:17   |   کد مطلب: 40653
فرماندار تویسرکان گفت: تا این لحظه از 450 کیلومتر شبکه راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان به جزء پنج روستا بازگشایی شده اند، آن پنج روستا نیز جزء روستاهای کوهستانی و صعب العبور هستند که تا ظهر امروز بازگشایی می شوند.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بازدید 6 ساعته روز گذشته خود از فعالیت گروه های امداد و نجات هلال احمر و همچنین راهداری و حمل و نقل جاده ای آن هم زیر بارش برف و کولاک ، گفت: امروز نیز از گردنه اشتران و منطقه خرمرود بازدید می شود تا مشکلات احتمالی بر اثر بارش برف، بررسی و در اسرع وقت کمک رسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در یکی دو روز اخیر شور و نشاطی در بین مردم ایجاده کرده، اظهار کرد: از صبوری مردم و نیز از عوامل راهداری، هلال احمر، پلیس راه و راهور که در 48 ساعت گذشته با همه توان تلاش کردند تا همشهریان در برف و کولاک گرفتار نشوند قدردانی می کنم.

فرماندار تویسرکانی افزود: تا این لحظه از 450 کیلومتر شبکه راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان به جزء پنج روستا از 104 روستا بازگشایی شده اند، آن پنج روستا نیز جزء روستاهای کوهستانی و صعب العبور هستند که تا ظهر امروز دوشنبه 26 دی ماه بازگشایی می شوند.

افشاری تصریح کرد: اینکه می گوییم در بازگشایی ها اولویت راه های اصلی، بعد فرعی و سپس روستایی است از آن جهت است که اگر راه روستایی بازگشایی شود و فردی از خانه گرم خود بیرون بیاید و به جاده فرعی باز نشده برسد، در آنجا و در آن سرما متوقف شده، بیشتر اذیت می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه روند برودت و سرمای هوا ممکن است تداوم داشته باشد، احتمال قطعی گاز هم می رود، بنابراین بهتر است، همه ما تا جایی که می توانیم در مصرف گاز صرفه جویی کنیم.

فرماندار تویسرکان گفت: مطابق با تصمیمات کشوری گاز عمده واحدهای تولیدی که از این سوخت استفاده می کنند به جزء کارخانه های داروسازی، قطع شده اما برای ادامه فعالیت می توانند از سوخت های جایگزین بهره مند شوند.

افشاری تصریح کرد: در همین راستا شرکت پخش فراورده های نفتی آمادگی دارد روزانه سوخت مورد نیاز این واحدهای تولیدی را تهیه و در اختیارشان قرار دهد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان