آخرین اخبار

30. دى 1401 - 13:14   |   کد مطلب: 40659
امام جمعه موقت تویسرکان با اشاره به ضعف دستگاه دیپلماسی کشور و عدم مقابله به مثل با دشمنان نظام، گفت: باید هرچه سریعتر مجلس در طرحی چند فوریتی نیروهای کشورهای متخاصم به ویژه اتحادیه اروپا را با مقابله به مثل تروریست اعلام کند تا آنان بدانند که با سپاهی که نبض داعش را از بین برده چگونه برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام سجاد امیری» در خطبه های نماز جمعه سی ام دی ماه، با شکرگزاری از خداوند تعالی در بارش رحمت الهی، گفت: از عوامل راهداری که سبب ساز بازگشایی جاده ها در بارش برف اخیر بودند و زحمت مردم را کاستند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در این روزها باید بیش از پیش نسبت به مصرف گاز صرفه جویی کنیم، اظهار کرد: کشور 85 میلیون نفری ایران به اندازه کشور چین با جمعیتی میلیاردی گاز مصرف می کند، هرچند که ایران خود تولید کننده گاز است اما اسراف جایز نیست و باید با فرهنگ سازی نه تنها در این روزها بلکه در طول سال نسبت به مصرف گاز هوشمندانه رفتار کنیم تا بحران گاز به سراغمان نیاید.

امام جمعه موقت تویسرکان همچنین با گلایه مندی از ضعف دستگاه دیپلماسی کشورمان در برخورد با حرکت مذبوحانه کره جنوبی و خوش رقصی اش در یک کشور عربی، تصریح کرد: برای برخورد با آن حرکت نابخردانه تنها احضار سفیر کره جنوبی کافی نیست، بلکه دستگاه دیپلماسی ایران باید واردات از این کشور را محدود کند تا حساب کار دستشان بیاید.

حجت الاسلام امیری در ادامه به غیرقانونی بودن تروریست خواندن سپاه از سوی اتحادیه اروپا اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران طبق اصل 150 قانون اساسی به عنوان یگ نهاد جزیی از نظام است و در هیچ جایی از قوانین بین المللی نیروهای نظامی یک کشور را تحریم نمی کنند.

وی تأکید کرد: در اینجا نیز باید هرچه سریعتر مجلس شورای اسلامی در طرحی چند فوریتی نیروهای کشورهای متخاصم به ویژه اتحادیه اروپا را با مقابله به مثل تروریست اعلام کند تا آنان بدانند که با سپاه ایران اسلامی که نبض داعش را از بین برد چگونه برخورد کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان