آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 13:10   |   کد مطلب: 40666
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: استقلال طلبی و مبارزه با استکبار و استعمار، جزء اولویت های بنیادین انقلاب است، بنابراین این آرمان های نظام برای امریکایی که روزگاری از ایرانیان حق توحش می گرفت خوشایند نیست.

به گزارش رودآور؛ «آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در دادسرای همدان، گفت: این روزهای ماه مبارک رجب فرصت مناسبی برای ارتقای معنویت و خودسازی است.
وی همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عنوان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ سه رکن اساسی انقلاب اسلامی است، انقلابی که در سایه آن ایرانیان به هویت اصلی خود بازگشتند.
امام جمعه همدان با اشاره با دشمنی های ریشه دار امریکای جنایتکار با انقلاب مردمی ایران، تصریح کرد: استقلال طلبی و مبارزه با استکبار و استعمار، جزء اولویت های بنیادین انقلاب است.
آیت الله شعبانی موثقی عنوان کرد: بنابراین امریکایی ها که سال های سال با چپاولگری به دنبال استثمار سایر کشورها بودند و هستند، این رویه ملت ایران برایشان ناخوشایند بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر روز نقشه های شومی طرح ریزی کرده اند.
وی با بیان اینکه مردمان سایر کشورها برای امریکا ارزشی ندارند، تصریح کرد: آنان در خاک کشور ما از رژیم پهلوی حق توحش می گرفتند و پیروزی انقلاب معادلاتشان در منطقه و جهان را برهم زد، به همین دلیل با جنگ نیابتی توسط رژیم بعث عراق و با همراهی 50 کشور دیگر به دنبال زمین گیر کردن ملت ما بودند.
امام جمعه همدان تأکید کرد: اما با رهنمودهای امامین انقلاب و حضور جوانان انقلابی نقشه های شوم استکبار جهانی در طول این سال ها خنثی شده است.
آیت الله شعبانی موثقی همچنین با بیان اینکه در کنار نقاط قوت نظام باید نقاط ضعف را هم دید و برای رفع آن تلاش کرد، گفت: اقتصاد ایران از سال 1340 دچار مشکل بوده و تاکنون ادامه دارد و امیدواریم دولتمردان با برنامه ریزی کارشناسانه چاره ای برای حل این مشکل بیاندیشند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان