آخرین اخبار

17. بهمن 1401 - 21:02   |   کد مطلب: 40672
فرماندار تویسرکان گفت: در دیدار با وزیر علوم، وی بر ارتقاء کمی و کیفی دانشکده فنی این شهرستان تأکید و دستورات صریحی به منظور افزایش تعداد رشته ها و دانشجویان و نیز ارسال تجهیزات جدید برای دانشکده صادر شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چندی پیش تصمیمات ناپخته برخی سبب ساز افتادن شایعاتی بر سر زبان ها شد، اینکه با یک کلاغ و چهل کلاغ کردن، می گفتند که می خواهند جذب دانشجویان دختر را از سهمیه این دانشکده در کنکور سراسری حذف کنند و یا تعداد دانشجویان کمتری پذیرا باشند.
همین امر سبب گلایه مندی مردم شد و به دنبال آن با رایزنی های نماینده مردم تویسرکان در مجلس و فرماندار شهرستان با وزیر علوم و تحقیقات، خوشبختانه روندی که عده ای در پیش گرفته بودند تا تویسرکان به عقب برود متوقف شد.
و امروز نیز در دیدار مفتح نماینده مردم و افشاری فرماندار تویسرکان با زلفی گل وزیر علوم بر ادامه فعالیت این دانشکده تأکید شد.
در این باره «حسین افشاری» به خبرنگار رودآور؛ گفت: هرچه مراکز علمی و آموزشی به ویژه در حوزه تحصیلات عالیه در سطح شهرستان ارتقاء یابد، به همان اندازه بر توسعه همه جانبه نیز افزود می شود.
فرماندار تویسرکان افزود: در دیدار امروز با دکتر زلفی گل بر ارتقاء کمی و کیفی دانشکده و افزایش تعداد رشته ها و دانشجویان دستورات صریحی  از سوی وی صادر شد.
افشاری عنوان کرد: همچنین با مساعدت وزیر علوم به زودی تجهیزات جدیدی برای دانشکده فنی تویسرکان ارسال می شود.
وی با بیان اینکه باید برای ارتقای فضاهای آموزشی و دانشگاهی فعالتر عمل کنیم، تصریح کرد: نمی شود و نمی توانیم و نداریم و حرف هایی از این دست نباید بین مسئولان باشد و اگر برخی به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند، ضعف در عملکرد خودشان را نشان می دهند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان