آخرین اخبار

28. بهمن 1401 - 13:00   |   کد مطلب: 40677
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: به فرموده امام علی(ع)، رسول خدا(ص) به حق آمد و مبعوث به پیامبری شد تا مردم را به صراط مستقیم هدایت کند و با قرآن، عظمت خداوند یکتا را به جهانیان بشناساند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام حسینی مجد» در خطبه های سیاسیت ـ عبادی نماز جمعه 28 بهمن ماه در مصلی تویسرکان، با تبریک مبعث رسول خدا(ص) این بزرگترین عید مسلمانان، گفت: از زبان امام علی(ع) و در نهج البلاغه این گونه آمده که؛ پیامبر اعظم(ص) در دوران طفولیت بهترین آفریندگان، در سن پیری نجیب ترین مردم، اخلاقشان از اخلاق همه پاکان پاکتر بود و این گونه به مقام رسالت نائل شدند.

وی عنوان کرد: به فرموده امام علی(ع) خداوند رسولش را مبعوث کرد تا هم گواهی دهنده، هم بشارت دهنده و هم هشدار دهنده باشد، رسول خدا(ص) به حق آمد و مبعوث به پیامبری شد تا مردم را به صراط مستقیم هدایت کند و با قرآن، عظمت خداوند یکتا را به جهانیان بشناساند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: ما نیز باید قدر دین اسلام را بدانیم و با عمل به قرآن و فرامین الهی، پیرو سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) باشیم.

حجت الاسلام حسینی مجد افزود: در آستانه ماه شعبان هستیم و این فرصت طلایی که سرشار از ادعیه و مناجات بی نظیر برای عبادت پروردگار عالم است را از دست ندهیم، چنانچه در بخشی از مناجات شعبانیه آمده؛ خدا به ما دلی عطا کن که مشتاق مقام قرب تو باشد.

وی گفت: در این ماه روزه گرفتن، صدقه دادن، قرائت ادعیه خاص ماه شعبانیه همه و همه ما را بیش از پش به خداوند تعالی نزدیک می کند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: رهبر انقلاب در برابر آن راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه مردم، فرمودند به ملت ایران تعظیم می کنم.

حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: این نشان می دهد که مسوولان نیز باید بیش از پیش قدردان مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان، به ویژه مشکلات معیشتی تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی همچنین خواستار رفع مشکل آب روستای مبارک آباد شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان