آخرین اخبار

12. فروردين 1402 - 15:19   |   کد مطلب: 40683
با پیگیری های نماینده و فرماندار تویسرکان و ورود تمام قد یک خیر؛
پلیس راه مستقل تویسرکان ساخته می شود
فرماندار تویسرکان گفت: به همت پیگیری های نماینده مردم در مجلس برای ورود تمام قد یک خیر و اهدای دو هکتار زمین، بالاخره پلیس راه مستقل شهرستان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در شرایطی که عده اندکی حتی برای جا به جایی تیربرق در زمینشان درخصوص پروژه تعریض جاده و دو بانده کرده برخی محورهای مواصلاتی تویسرکان از ادارات متولی شکایت کرده و بعضاً زمینه ساز تعطیلی یک پروژه می شدند، این روزها با پیگیری های محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس و حسین افشاری فرماندار این شهرستان یکی از خیران همشهری پیش قدم شده تا با اهدای بخش قابل توجهی از زمینه های خود پلیس راه مستقل تویسرکان ساخته شود.

در این باره «حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: هشت سالی می شود که مجوز پلیس راه مستقل تویسرکان صادر شده، اما به دلیل نبود زمین ساخت آن به تعویق افتاده بود، تا اینکه آقای جلیلوند یکی از خیران این شهرستان که سابق بر این با در اختیار قرار دادن چاه های آب خود به اداره آب، به همشهریان یاری رسانده بود، این بار نیز برای کمک به مردم پیش قدم شد.

وی اظهار کرد: این خیر نیک اندیش با پیگیری های که نماینده و همچنین این فرمانداری انجام داده، دو هزار متر از زمین های خود در محور اصلی تویسرکان به سه راهی فرسفج را برای ساخت پلیس راه مستقل شهرستان در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار داده است.

فرماندار تویسرکان افزود: بنابراین ادارات متولی بهانه نداشتن بودجه برای خرید زمین را ندارند و مکلف و مؤظف هستند در اسرع وقت پلیس راه را احداث و آن را در اختیار نیروی انتظامی شهرستان برای تأمین نیرو قرار دهند.

افشاری عنوان کرد: ساخت یک پلیس راه مستقل برای شهرستانمان ضرورت دارد، چرا که پلیس راه جوکار که منطقه خرومرد را هم پوشش می داد در بسیاری مواقع مشغول محور گنبد تا اراک بود و همشهریانمان باید برای بهره مندی از خدمات این حوزه ساعت ها منتظر می ماندند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان