آخرین اخبار

11. فروردين 1402 - 20:54   |   کد مطلب: 40685
دادستان همدان با بیان اینکه رأی بیش از 98 درصدی مردم انقلابی ایران به جمهوری اسلامی برای اجرای قوانین الهی بود، گفت: در مسیر رسیدن به قله باید، همزمان هم نقاط قوت را تقویت کرد و هم با شناسایی نقاط ضعف برای رفع مشکلات و اشکالات موجود در تلاش باشیم و این مهم با وحدت همه اقشار جامعه شدنی است.

 «حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک فرا رسیدن 12 فرودین ماه که  به نام "روز جمهوری اسلامی" مزين شده، گفت: چنین همه پرسی سریع و مردمی، پس از پیروزی یک انقلاب در دنیا بی سابقه بود، یک همه پرسی برای تأیید و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیاده سازی آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی.
وی اظهار کرد: این انقلاب ثمره خون شهدایی است که در راه آزادی وطن و برای استقرار حکومت اسلامی و نابودی رژیم طاغوتی از جان خود گذشتند.
دادستان همدان افزود: آری گفتن بیش از 98 درصد از مردم، هم به جمهوریت نظام بود و هم به اسلامی بودن آن، تا شاهد استقرار و اجرای احکام الهی و  عدالت در جامعه باشیم.
خانجانی موقر با بیان اینکه هر نظامی برای رسیدن به قله فراز و نشیب های بسیاری پیش روی دارد، عنوان کرد: از این رو باید همیشه برای تقویت نقاط قوت و  شناسایی نقاط ضعف و رفع مشکلات موجود در تلاش باشیم و این مهم با وحدت همه اقشار جامعه شدنی است.
وی یادآور شد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دنیای استکبار از سوی مردم عزیز کشورمان، زمینه ساز صدور ارزش های این انقلاب به سایر کشورها و بیداری آزاداندیشان جهان شده و این یکی از دستاوردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان