آخرین اخبار

21. فروردين 1402 - 16:44   |   کد مطلب: 40708
ابراهیم العبیدی از رهبران جنبش انصارالله یمن تصریح کرد که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره خروجی نشست هیئت انصارالله با هیئت‌های عمانی و سعودی در صنعا منتشر خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از العالم- یمن؛ ابراهیم العبیدی در گفت‌وگو با شبکه العالم گفت: ورود هیئت‌های عمانی و سعودی به صنعا در ادامه تلاش‌ها در چارچوب پایبندی به آرمان عادلانه یمن و مظلومیت یمن و به عبارتی دستیابی به راه‌حلی برای صلح است.

العبیدی با اشاره به اینکه موضع هیئت انصارالله درباره مسائل مدنظر از جمله توقف جنگ، لغو کامل محاصره و پرداخت حقوق تمام کارمندان دولت، ثابت و شفاف است، متذکر شد اعلام رسمی جزئیات مربوط به نشست این هیئت‌ها در صنعا و نتایج آن از سوی رئیس هیئت ملی اعلام خواهد شد.

این عضو ارشد انصارالله با رد اخبار مربوط به خروج نیروهای خارجی از یمن، یادآور شد که امارات همچنین در خاک یمن حضور دارد و هر آنچه در این زمینه به بیرون درز کرده است، بی‌اساس و عاری از صحت است و ما امیدواریم توافقات درباره پرونده اسرا نهایی و اجرا شود و طرف مقابل به وعده‌های خود در این موضوع عمل کند.

طبق این گزارش، مهدی محمد المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز گذشته در کاخ ریاست‌جمهوری در صنعاء، میزبان هیئت‌های عمانی و سعودی بود.

المشاط در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت‌های سعودی و عمانی، مراتب قدردانی ملت یمن را از تلاش های سلطان نشین عمان و نقش مثبت این کشور در نزدیک کردن نقطه نظرها و تلاش ها برای تحقق صلحی که اقشار مختلف جامعه یمن خواهان آن هستند، ابراز کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان