آخرین اخبار

25. فروردين 1402 - 11:29   |   کد مطلب: 40711
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه صهیونیسم جنایتکار تنها یک گروه تروریستی بیشتر نیست، گفت: به فضل الهی اسرائیل غاصب توسط جبهه مقاومت به زودی نابود می شود.

به گزارش خبرنگار #رودآور؛ «حجت الاسلام #حسینی_مجد»  در خطبه های نماز جمعه 25 فروردین ماه، گفت: هر چه انسان  به یاد خدا نزدیک  تر شود به همان اندازه سعادتمندتر می شود.
وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار تویسرکانی در ماه مبارک رمضان به ویژه عبادات آنان در شب های لیالی قدر، عنوان کرد: امید آن که از این روزها و شب ها بهترین بهره را برده باشیم و در مسیر آن شهید عدالت، شهید پارسایی و شهید محراب؛ امام علی(ع) حرکت کنیم.
خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با گرامیداشت روز جهانی قدس، با سلام به روح بلند شهدای مقاومت، شهدای فلسطین و نیز شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی، عنوان کرد: صهیونیسم جهانی 75 سالی می شود که سرزمین های فلسطین را به عنوان یک غده سرطانی غصب کرده و  در همه شرارت های عالم نقش دارد، این جنایتکاران صهیونیسم از دین خارج شده و حتی رویه تورات را عمل نمی کنند و یک گروهی تروریستی بیشتر نیستند.
وی تصریح کرد: با جنایت های ظالمانه اسرائیل غاصب، مردم بی پناه فلسطین از  زن و مرد گرفته تا پیر و جوان مظلومانه به شهادت رسیدند، اما این مردم ستمدیده به زودی خواهند دید که کشورشان توسط جبهه مقاومت به پیروزی می رسد و صهیونیسم جهانی نابود می شود.
امام جمعه تویسرکان افزود: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به فرموده امام خمینی(ره) راه مبارزه با استکبار به شدت قدرت گرفت و روز جهانی قدس برای دفاع از مظلومان رنج دیده فلسطین نامگذاری شد تا آزاداندیشان جهان با روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی جبهه مقاومت را شکل دهند.
حجت الاسلام حسینی مجد در ادامه از حضور حماسی مردم روزه دار تویسرکان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان