آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1393 - 23:10   |   کد مطلب: 12846
دبیر هیات فوتبال همدان گفت: برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر14 ساله های آسیا مهمترین رویداد ورزشی سال جاری به میزبانی شهر همدان است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مهدی بوجاریان افزود: برای برگزاری هرچه مطلوب این مسابقات که مردادماه امسال انجام می شود نیاز به همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی استان همدان داریم.

وی اظهار داشت: هم اکنون در حال بازسازی و تجهیز بخش هایی از ورزشگاه های شهید مفتح و شهید حاجی بابایی محل میزبانی این رقابت ها هستیم و مهمترین اقدام در حال انجام ترمیم چمن هر دو ورزشگاه و ارتقا میزان نوردهی آنها است.

بوجاریان بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت های لازم از سوی مدیریت دستگاه ورزش استان همدان دغدغه ای بابت رفع نواقص موجود نداریم ضمن اینکه دکتر ˈشمیل کمیلˈ ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است برای بررسی نهایی امکانات اردیبهشت ماه سال جاری به این شهر سفر کند.

دبیر هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: برای تمرین تیم های حاضر در این مسابقات نیز با همکاری سازمان آموزش و پرورش و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو ورزشگاه اختصاصی این ارگان های دولتی در اختیار تیم ها قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین هتل باباطاهر برای اسکان اعضای تیم های حاضر در این مسابقات درنظر گرفته شد ضمن اینکه داوران در هتل پارسیان شهر همدان اسکان می یابند.

وی افزود: باشگاه شهرداری همدان نیز محل کلاس های داوران درنظر گرفته شده است و در صورت لزوم از زمین چمن این مجموعه نیز استفاده خواهد شد.

وی هزینه های اجرایی این رقابت ها را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: استانداری همدان و فدراسیون فوتبال در تقبل این هزینه ها حمایت های لازم را خواهند داشت.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 16 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.

این رقابت ها از 10 تا 20 مردادماه سال جاری با حضور تیم های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه در شهر همدان برگزار خواهد شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان