آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1393 - 16:56   |   کد مطلب: 13423
امام جمعه تویسرکان گفت: برای صدا و سیما متأسفیم که به خاطر یک انتقاد کارشناس مذهبی سبب تعطیل شدن برنامه سمت خدا شد.

به گزارش رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با اشاره به اول خرداد روز جهانی توسعه فرهنگی، اظهار کرد: یکی از مهمترین مراکز فرهنگی صدا و سیما است که باید در راستای توسعه فرهنگ الهی تلاشی بیش از پیش داشته باشد.

وی به تعطیلی برنامه سمت خدا از سوی صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: برای صدا و سیما متأسفیم که به خاطر یک انتقاد کارشناس مذهبی در برنامه سمت خدا، خود را شکننده نشان داد و سبب تعطیلی این برنامه شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: وقتی احکام الهی انجام نمی شود سعه صدر از خود نشان می دهند اما اگر یک کارشناس مذهبی درباره پیام بازرگانی در بین برنامه کودک انتقاد کند آن برنامه را حذف می کنند.

حجت الاسللام موحدی با بیان اینکه اگر انتقاد به جاست آن را در نظر بگیرند و اگر به جا نیست در بین خود مسئله را حل کنند، ابراز کرد: ضرورت دارد که صدا و سیما برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه اسلامی نقد کارشناسان را قبول کند.

وجود حزب الله اسرائیل را زمین گیر کرده است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه صهیونیسم و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه یک اهل ایمان است، افزود: فلسفه تشکیل این غده سرطانی تسلط بر خاورمیانه است که به فضل خدا و با تدبیر، درایت و رهنمودهای امام خمینی(ره)، صهیونیسم جنایتکار نتوانست بر خاورمیانه مسلط شوند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه تاکنون حزب الله و مردم مقاوم فلسطین رژیم غاصب صهیونیستی را اسیر و زمین گیر کرده است، عنوان کرد: صهیونیسم دست نشانده آمریکا و غرب است و آنچه که مسلم است امت اسلامی هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی‌رود و به یاری خدا به زودی اسرائیل نه تنها به خواسته خود که تسلط بر تمام کشورهای اسلامی است نمی رسد بلکه از صحنه روزگار نیز محو می شود.

بهترین مردمان، راستگوترین و امانت دارترین آن ها هستند

حجت الاسلام موحدی در ادامه درباره جایگاه راستی و صداقت در گفتار و عمل با استناد به احادیث گفت: اگر می خواهید ببنید چه کسی به خدا نزدیک تر است نگاه به نماز، روزه، حج، نماز شب و کارهای معروفش نکنید بلکه به صدق حدیث و راستی در گفتار او و امانتداری او نگاه کنید.

وی با بیان اینکه دروغ در اسلام گناه کبیره است و دروغگو مردود است، افزود: در روایات است کسی که صادقترین در کلام و امنین ترین در امانت و صاحب بهترین اخلاق ها باشد به پیامبر(ص) در عبادت و اطاعت نزدیکتر است و از سوی پیامبر(ص) مورد شفاعت واقع می شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه همین راستی که بسیار مورد تأکید آموزه های دینی و اسلام می باشد در چند جا از نظر اسلام قبیح شمرده شده است، ابراز کرد: راستی و صداقتی که همراه با سخنی چینی باشد و رابطه دو یا چند نفر را برهم زند و یا اینکه خبر بدی باشد که سبب ناراحتی عده ای شود، بهتر است گفته نشود چرا که این گونه راستی ها از نظر اسلام قبیح شمرده می شود.

حجت الاسلام موحدی همچنین به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف روابط عمومی های ادارات این است که عملکرد مسئولان را به خوبی برای مردم بازگو کنند.

وی تصریح کرد: نظرسنجی از مردم در راستای اطلاع مند شدن از خواسته ها و مطالب مردم و خدمت رسانی بهتر به آنان رمز موفقیت روابط عمومی ها است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین تأکید کرد: مسئولان برای ایجاد اشتغال درباره معادن تویسرکان بیش از پیش توجه لازم را داشته باشند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان