آخرین اخبار

2. خرداد 1393 - 23:03   |   کد مطلب: 13582
امام جمعه موقت همدان به وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: بازار مد و لباس جامعه امروز با الگوی اسلامی فاصله دارد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین حسن طاهری امروز در آئین عبادی وسیاسی نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا در اعمال و رفتارشان بهترین لباس را تقوا بیان کردند.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه انحرافات اخلاقی را کاهش می دهد افزود: بازار لباس از مد و الگوی اسلامی ایرانی فاصله دارد و بسیاری اوقات، دختران و زنان مومن، لباس مناسب را با دشواری تهیه می کنند.

وی با اشاره به دسیسه های شیطان گفت: نخستین دسیسه شیطان سبب محروم شدن آدم وحوا از لباسهای بهشتی، برهنگی واز دست دادن ستر وعفافی بود که خداوند متعال برای آنها مقرر کرده بود.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: خداوند برای هر مکان و زمانی لباس خاصی تعریف کرده حتی بهشتیان واهل جهنم دارای پوشش هستند. لباس احرام حجاج، لباس میت ازجمله پوشش‌های دنیوی برشمرد.

طاهری تأکید کرد: مسئولان وفعلان عرصه فرهنگی کشور با الگو گیری ازقوانین خداوند وارائه حد وحدود الهی ، برای بدحجابی جامعه چاره اندیشی کنند وآنها را با برنامه های فرهنگی صحیح  و ارائه شیوه های تبلیغاتی نوین به موضوع حجاب واقف کنند.

امام جمعه موقت همدان ضمن گلایه از وضعیت بی‌حجابی در جامعه گفت: همه ما و مسئولان در این زمینه مقصر هستیم و و باید چاره‌جویی و برنامه‌ریزی درستی انجام شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان