آخرین اخبار

7. خرداد 1393 - 0:31   |   کد مطلب: 13673
در اولین همایش تجلیل از برترین های حوزه ی مسئولیت های اجتماعی که در دانشگاه تهران برگزار شد از برترین‌های این حوزه تجلیل شد که با یک حاشیه همراه بود.
به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران، اولین همایش تجلیل از برترین‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عصر روز گذشته به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تالار ابن سینا این دانشگاه برگزار شد و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه تهران، علوم پزشکی، مسولان وزارت علوم، رئیس دانشگاه تهران، مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از اعضا این شورا حضور داشتند.

بنابر این گزارش در این مراسم از محسن نایبی به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و جمعی از هنرمندان و مسولان حوزه فرهنگی و اجتماعی ماننده معصومه آباد (عضو شورای شهر)، هابیل درویش (مدیرعامل مترو)، پرویز پرستویی، افسانه بایگان، کامران نجف زاده، علی کریمی، پوران درخشنده و جمعی دیگر از مسولان اجتماعی تقدیر شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم قرار بود به صورت رسمی و با دعوت قبلی از الهه راستگو رئیس کمیته مشارکت اجتماعی شورای شهر تهران تجلیل شود اما شنیده‌ها حاکی است ساعاتی قبل از آغاز مراسم از حضور وی ممانعت به عمل آمد و مراسم تقدیر از نمایندگان زن شورا بدون حضور راستگو برگزار شد!

شایان ذکر است، دلیل پس گرفتن این دعوت در یک تماس تلفنی جلوگیری از تشویش و تجمع احتمالی دانشجویان اعلام شده بود در حالی که پیش از این وی در چندین برنامه بزرگ شرکت کرده بود و هیچ  گونه تشویش یا اتفاقی رخ نداده است.

گفتنی است، پس از پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران الهه راستگو طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تأیید این مسئله گفت: نسبت به این موضوع اعتراضی ندارم و اگر قصد حضور در این مراسم را داشتم تنها به دلیل دعوت رسمی از جانب خود این افراد بود.

با اتفاقی که روز گذشته در دانشگاه تهران افتاد باید منتظر ماند و دید چه کسی مسئولیت ممانعت از حضور راستگو در دانشگاه تهران را به گردن می‌گیرد؟ آیا ممانعت از ورود الهه راستگو به دانشگاه تهران به دلیل رای دادن به قالیباف در انتخابات شهردار تهران بوده است؟!

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان