آخرین اخبار

16. خرداد 1393 - 18:39   |   کد مطلب: 13867
دکتر "حسان النوری" کاندیدای ریاست جمهوری سوریه به بشار الاسد بخاطر کسب اعتماد مردم سوریه و پیروزی در انتخابات تبریک گفت و این انتخابات را سالم و شفاف و یک پیروزی ملی برای تمام سوریها دانست.

به گزارش رودآور به نقل از العالم، "حسان النوری" در کنفرانسی مطبوعاتی در هتل شرایتون دمشق گفت: انتخابات برای تمام دنیا واضح ، سالم وشفاف بود و من شخصا همراه با نمایندگانم بر شمارش آرا نظارت داشتیم و هر کسی که دعوت به تحریم انتخابات کرد و در سلامت آن تشکیک نمود نمی تواند ملت بزرگی مانند ملت سوریه را خوار کند، ملتی که بیش از 11 ملیون از فرزندانش در انتخابات شرکت کردند.

النوری خاطرنشان کرد: اظهارات رئیس جمهور فرانسه و دعوت به تحریم انتخابات سوریه توهین به فرانسه است نه سوریه؛ و به (فرانسوا) اولاند می گوییم که بخاطر اهانت به حقوق بشر و دمکراسی حقیقی، پشیمان خواهد شد.

النوری تاکید کرد، هیچ کس نمی تواند در شفافیت و سلامت این انتخابات تشکیک نماید و مردم سوریه بعد از برگزاری انتخابات و دمکراسی حقیقی، این تردیدها را که برخی در پی ایجاد آن هستند ، پشت سر گذاشته اند.

النوری افزود: مردم بزرگ سوریه توانستند سخت ترین توطئه که تاریخشان را هدف قرار داده بود ناکام نمایند و ارتش قهرمان سوریه امکان برگزاری جشن دمکراسی و فرصت انتخاب رئیس جمهور را برقرار کرد ، رئیس جمهوری که توانست ارتش و مردم را برای شکست تروریسم و توطئه رهبری کند.

رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: قول می دهم که یک انسان وفادار به میهن باشم و در آبادانی سوریه شرکت نمایم و به عنوان یک سرباز پشت سر ارتش و در خدمت میهن باشم .

وی تأکید کرد: علی رغم شکستش در این انتخابات اما از توجه و عنایت مردم برخوردار است و توانسته در نقشه سیاسی سوریه برای خود جایگاهی بدست آورد.

النوری به نقش مهم رسانه ها در جریان انتخابات برای خنثی کردن توطئه دشمنان سوریه اشاره کرد و گفت اگر سوریه که قلب تپنده امت عربی است سقوط کند تمام امت عربی سقوط می نماید.

وی از همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و رای دادند تشکر کرد و نتیجه انتخابات برای هر سه کاندیدا را مایه افتخار همه سوری ها دانست و گفت کل سوریه در این انتخابات پیروز شدند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان