آخرین اخبار

20. خرداد 1393 - 0:23   |   کد مطلب: 13931
آقای وزیر! از شما تقاضا دارم، مکاتبه یا تماسی با مارک زوکربرگ مدیر این شبکه اجتماعی برقرار کنید و بین من و این شبکه اجتماعی واسطه شوید.

به گزارش رودآور به نقل از  بلاغ، سحر احمدی، مدیر کمپین آزادی های همیشگی در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حذف صفحه‌ی این کمپین از فیس بوک خواستار وساطت جناب وزیر شده است.

***

بسمه تعالی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

جناب آقای علی جنتی

سلام

بعد از تشکیل کمپین آزادی های یواشکی و هنگامی که نظاره گر به اشتراک گذاری تصاویر بی حجاب بانوان کشورم بودم، تصمیم گرفتم با ایجاد کمپین دیگری، ماهیت آزادی های یواشکی را که در واقع بی بند و باری یواشکی بود، برای زنان پاک سرزمینم افشا کنم و بگویم زنان سرزمین من، حماسه سازند و عاشقانه حجاب و عفت را حرمت می نهند.

می خواستم بگویم، زنان دیار من، با همه متفاوتند و قرار نیست با لخت شدن، حماسه بیافرینند و کمپین آزادی یواشکی راه بیندازند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم با کمک و همکاری چند نفر از دوستان که در فضای مجازی فعالیت می کردند، کمپینی با نام آزادی همیشگی درست کنم و در آن ماهیت ترویج دهندگان آزادی یواشکی و هم چنین خبرنگار فراری که ایجاد کننده این صفحه بوده را برای هموطنانم تشریح کنم.

کمپین آزادی های همیشگی ساعت یک بعدازظهر روز شنبه 17 خرداد شروع بکار کرد و به لطف دل بستگی عمیق تعداد زیادی از کاربران فیس بوک به حجاب و ارزش های اسلامی، در مدت کمتر از بیست ساعت توانست فعالیت خوبی را از خود نشان دهد.

اما متأسفانه بیشتر از بیست ساعت از شروع فعالیت این صفحه نگذشته بود که ساعت 9 صبح روز یکشنبه 18 خرداد، با پیغام فیس بوک مبنی بر حذف این صفحه مواجه شدم، متعجب شدم از اینکه صفحه ای که تنها شعارش، ترویج حجاب زنان ایرانی است، چرا باید امکان فعالیت در این شبکه را نداشته باشد؟

اما آنچه مرا به نوشتن این نامه تشویق کرد، این بود که شنیدم جنابعالی چندین و چند بار از اینکه عضو این شبکه هستید، سخن گفتید و خواستار رفع فیلتر این شبکه شدید. از آنجائی که من به شدت تمایل دارم کار فرهنگی خود را در زمینه عفاف و حجاب ادامه دهم، از محضرتان تقاضا دارم، در جایگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، مکاتبه یا تماسی با مارک زوکربرگ مدیر این شبکه اجتماعی برقرار کنید و بین من و این شبکه اجتماعی واسطه شوید، شاید بتوانم به فعالیت خود در فیس بوک ادامه دهم.

منت بر سر حقیر بگذارید و با رایزنی با مدیران این شبکه، شرایطی را برایم فراهم کنید تا بتوانم فرهنگ عفاف و حجاب را بیشتر از گذشته ترویج کنم.

هر چه باشد، به دلیل دفاع های جانانه ای که از فیس بوک کرده اید، برای تان ارزش و احترام خاصی قائل هستند.

به ایشان بفرمایید، حماسه را با حجاب و رعایت شأن انسانی هم می توان خلق کرد و حماسه آن نیست که با لخت شدن، آفریده شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان