آخرین اخبار

22. خرداد 1393 - 23:27   |   کد مطلب: 14045
کارشناس عالی امور استراتژیک کشور گفت: از مشاهده جانبازانی که در هزینه‌های درمانشان درمانده اند خجالت می‌کشم و ای کاش رئیس محترم جمهور که سنت حسنه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را در دستور کار خود قرار داده هزینه جشن خود را به درمان جانبازان یا یتیم خانه ها و خانه‌های سالمندان اختصاص می داد.

به گزارش رودآور، محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگوبا  صبح قزوین، در رابطه با آغاز فعالیت زود هنگام انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان اظهار داشت: این مسئله طبیعی است که اصلاح طلبان تشنه قدرت برای تصدی مصادر حکومتی تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی افزود: حتی زمانی که این اصلاح طلبان شعار خروج از حاکمیت را می‌دادند شعار بی پایه و اساسی بود و این افراد به هیچ وجه حاضر به ترک قدرت نیستند.

کارشناس عالی امور استراتژیک کشور در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر که دولتی سرکار آمده که از این افراد در مناصب حکومتی استفاده می‌کند نهایت تلاش خود را برای سوء استفاده از بودجه دولتی و زمینه سازی تصاحب قدرت به کار می‌گیرند.

وی با اشاره به جشن انتخاباتی رئیس جمهور اظهارداشت: به طور یقین چنین جشنی که قرار است با بودجه دولتی و با سرمایه ملی برگزار شود مورد سوء استفاده برای اهداف جناحی و انتخاباتی قرار خواهد گرفت.

این تحلیل گر اصولگرا  یادآور شد: اقدامی که در دولت  احمدی نژاد در پایان دوره ریاست جمهوری اش انجام گرفت، اکنون توسط اصلاح طلبان در آغاز حرکت دولت در حال انجام می‌باشد، آن دوران هم تحت عنوان جشن های مختلف افراد را از سراسر کشور جمع می‌کردند تا از این فرصت برای تبلیغ غیرمستقیم به نفع آقای مشایی بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که برگزاری جشن در کاخ سعدآباد توسط همسر محترم رئیس جمهور، حتی اگر توجیه شده باشد، به ضرر انصراف مردم از دریافت یارانه ها شد و کشور از این بابت چند هزار میلیارد تومان زیان دید، برگزاری جشن سالگرد پیروزی آقای روحانی از بیت المال هم به ضرر دولت و در حقیقت به ضرر کشور و از جمله به ضرر خود وی خواهد شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک توصیه کرد: اگر می‌خواهند چنین جشنی را برگزار کنند از جیب حامیان هزینه کنند هرچند توصیه می‌کنم این بدعت را کنار بگذارند که برای پیروزی در ا نتخابات ریاست جمهوری جشن بگیرند؛ اگر این موضوع باب شود فردا وزرا هم باید جشن سالگرد اخذ رای اعتماد از مجلس را برگزار نمایند.

وی تاکید کرد: بهتر است چنین بودجه هایی صرف برگزاری جشن های مذهبی شود و بهتر از آن اینکه صرف رفع مشکلات جاری مردم شود.

قدیری ابیانه در ادامه تصریح کرد: از مشاهده جانبازانی که در هزینه‌های درمانشان درمانده اند خجالت می‌کشم و ای کاش رئیس محترم جمهور که سنت حسنه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را در دستور کار خود قرار داده هزینه جشن خود را به درمان جانبازان یا یتیم خانه ها و خانه‌های سالمندان اختصاص می داد.

وی با اشاره به تلاش فتنه گران برای کسب مواضع قدرت در ایران به حمایت‌های غربی‌ها از پیاده نظام‌های خود در ایران اشاره کرد و ابراز داشت: در انقلاب رنگی که اخیرا در اوکراین اتفاق افتاد آمریکایی ها به اعتراف خودشان پنج میلیارد دلار برای سرکار آوردن عوامل خود هزینه کردند و این غیر از هزینه‌هایی است که در حاشیه خرج شده است، باید مطمئن بود که به طور یقین اهمیت ایران برای غرب از اوکراین بیشتر است و لذا سرمایه گذاری های غرب در ایران فزونتر می‌باشد.

سفیر سابق ایران در استرالیا در ادامه اضافه کرد: غربی‌ها برای سرنگونی ایران اسلامی میلیاردها دلار به اصلاح طلبان کمک خواهند کرد و تمام دستگاه‌های تبلیغاتی خویش را علیه اصولگرایان و به نفع خود هزینه می‌کنند و متأسفانه عوامل داخلی دشمن به این کمک‌ها چشم دوخته و امید بسته اند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از اصلاح طلبان سوء  استفاده از موقعیت مدیریتی خود را آغاز کرده‌اند خاطرنشان کرد: آنها انتصاب افراد حزبی و استفاده از بودجه عمومی کشور را برای رسیدن به اهداف حزبی و انتخاباتی خود مجاز و عین سیاستمداری می‌دانند و باید مسئولین مربوطه نهایت مراقبت را از بیت المال و امکانات حکومتی به عمل آورند.

کارشناس سیاسی کشور گفت: وقتی افرادی به دروغ ادعای تقلب در انتخابات را مطرح می سازند و به تفاوت ۱۱ میلیونی آراء پشت پا می زنند و برای افکار عمومی احترام قائل نیستند، نباید انتظار داشت که برای اموال و مصالح عمومی کشور اهمیت و احترام قائل شوند.

کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: به طور یقین در ایام انتخابات فعالیت‌های احزاب و گروهها گسترده خواهد شد، اگر ایرادی باشد هم فقط به زودرس بودن این فعالیت ها است، مگر اینکه سوء استفاده را سرمشق خود قرار دهند و توطئه نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: اصولگرایان باید هر جا که هستند وظیفه خود را درباره مسئولیتی که بر دوش دارند انجام دهند و گرفتار حواشی نشوند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان