آخرین اخبار

31. خرداد 1393 - 16:48   |   کد مطلب: 14160
لیدر گروه کوچک تجمع کننده روبروی ورزشگاه آزادی به اعضای گروهش نارو زد و از محل متواری شد.

به گزارش رودآور به نقل از مرصاد،30 خرداد ماه بود که باردیگر جمعیتی که تعدادشان از انگشتان یک دست نیز کمتر است روبروی ورزشگاه آزادی تهران محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال جمع شدند تا برای رسانه های خارجی خبرسازی کنند.

این گروه کوچک که در چند روز گذشته نیز در این محل تجمع کرده بودند و عکس هایشان به سرعت در بی بی سی و صدای آمریکا منتشر شده بود، در روز گذشته نیز در صدد این اقدام بودند که از تجمع کوچکشان عکاسی کنند تا بتوانند بار دیگر به خبرسازی های خود ادامه دهند.

در این میان با اقدام مناسب جهت مقابله با نا امنی،‌ از ورود دوباره این گروه جلوگیری به عمل آمد.

لیدر این گروه کوچک نیز که در تجمعات قبلی آن ها همراهشان بود، در تجمع روز گذشته زمانی که شرایط را برای خود نامناسب می بیند، دیگر افراد گروهش را به جلو می راند و خود نیز سعی می کند که از محل متواری شود.

ژیلا بنی یعقوب تصویری را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است که در یک اقدام ناشیانه از سناریوی این اقدامش پرده بر می دارد.

sd

در این تصویر  دیده می شود،‌ این فعال فتنه به وسیله خودرویی سعی دارد از محل متواری شود. افراد گروهش نیز که به عنوان سپر بلای وی محسوب می شوند با تذکر نیروهای انتظامی روبرو شده اند.

حال در این میان با کنار هم گذاشتن برخی از معادلات می توان به سناریوی خبرسازی های چند روز گذشته این گروه پی برد.

همراهی با شبکه های ضد انقلاب و معاند در جهت خبرسازی و سوء استفاده از فضای جامعه به منظور ضربه زدن به آرامش روانی جامعه از جمله اقداماتی است که این گروه کوچک سعی داشته است انجام دهد.

حال این سوال مطرح می شود که یک گروه که لیدر آن به اعضای گروهش نارو می زند و در شرایط مختلف از جمله روز ۳۰ خرداد ماه با متواری شدن از محل، گروهش را دور می زند، چگونه می توانند نماینده جامعه زنان باشند؟!

13930327000367_PhotoL
( ژیلا بنی یعقوب  لیدر گروه تجمع کنندگان- دومین نفر از سمت راست)

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته از ورود زنان به ورزشگاه آزادی تهران جلوگیری به عمل آمده است که این مسئله بحث های مختلف را به وجود آورد. تصمیم گیری در جهت این مسئله در حوزه اختیارات برخی از مراجع مرتبط است اما جلوگیری از برخی خبرسازی ها در جهت ضربه زدن به فضای روانی مسئله ای است که نیازمند توجه جدی مسئولان این حوزه است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان