آخرین اخبار

28. تير 1393 - 9:12   |   کد مطلب: 14531
روزنامه سنگ و خون/2
برزیل تمام شد ، غزه هنوز هست
سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.

به گزارش رودآور، سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

جام برزیل یا جان مردم ؟کدام مهمتر است!

 

http://s5.picofile.com/file/8129316650/215615.jpg

وبلاگ"کلبه طلبگی"نوشت:

تفاوت اشک ها را احساس کنید
بازی ها نمی تواند حواسمان را پرت کند
برزیل جام را از دست داد
در گوشه ای دیگر مردم جان خود را از دست می دهند...

کدام یک دلخراش تر است؟

سیاست کثیف اکثر رسانه های قدرتمند  این است که هر گروه یا جریانی که ثروت بیشتری دارد، فردی را مشهور جلوه می‌دهد و بعد به بهانه ارزش خبریِ "شهرت"، اخبار آن فرد را در صدر رسانه خود قرار می‌دهد. تا جایی که رنگ لباس و کفش این فرد هم یکی از دغدغه های اصلی رسانه ها می‌شود.

ادامه مطلب

*************************************************

برزیل تمام شد ، غزه هنوز هست

 

وبگاه"شاهوار"نوشت:

تیم‌های ملی آرژانتین و آلمان از ساعت 23:30 یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند تا فینال جام جهانی 2014 را برگزار کنند. این دیدار در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید و ماریو گوتسه با گلی که در دقیقه 113 به ثمر رساند باعث شد آلمان یک بر صفر پیروز شود و چهارمین ستاره روی پیراهن آلمان نقش ببندد.

ژرمن‌ها مانند بازی‌های قبلی خود با برنامه کار را آغاز کردند و آرژانتینی‌ها هم با حوصله کار را دنبال می‌کردند و بیشتر سعی داشتند از ضد حمله استفاده کنند.

در دقیقه 21 ایگواین روی اشتباه کروس در دادن پاس رو به عقب صاحب توپ شد و در حالی که با نویر تک به تک بود توپ را به بیرون زد.

پس از این صحنه کمی بازی با سرعت بیشتری دنبال شد. آلمان به دنبال حمله بود و آرژانتین در اندیشه ضد حملات و استفاده از سرعت بازیکنانی مانند مسی.

از اتفاقات جالب بازی در دقیقه 30 رخ داد که ایگواین توانست دروازه آلمان را باز کند. در حالی که داور این گل را آفساید اعلام کرده بود بازیکن آرژانتین که متوجه این موضوع نشده بود همچنان به شادی زاید الوصف خود ادامه می‌داد.

ادامه مطلب

*************************************************

اُمّت رسول

 

شش ماهه

وبگاه:خاکی نشین"نوشت:

چراغ های خاموش

گلدسته های بی اذان

هنوز شش ماهه شهید می شود

رمضان سخت می گذرد بر اُمّت رسول

ادامه مطلب

*************************************************

یک جام و صد جنایت

 

وبلاگ"طلعت آدینه"نوشت:

وقتی انسان این همه جنایات رو میبینه از زندگی کردن بیزار میشه...دیروز عکسی از کودک فلسطینی رو مشاهده کردم که مورد جنایت صهیونیست های خبیث قرار گرفته بود... روده و تمام دستگاه بدن این کودک از شکمش بیرون ریخته بود، درحالیکه هنوز  زنده بود و نفس مصنوعی بهش وصل بود... گاهی اوقات اگر با خودمون فکر کنیم ، به این نتیجه میرسیم که این بشر چقدر باید خبیث و سگ صفت باشه که برای دو روز بیشتر توی این دنیا بودن ، به چه جنایاتی دست میزنه....  چی باعث میشه که انسان به این نقطه برسه؟

جالب اینجاست که اکثر این جنایات در طول مسابقات جام جهانی و یا المپیک اتفاق افتاده...کیه که بخواد کتمان کنه....(انکار واضحات!!  ، چه مضحک...)

ادامه مطلب

*************************************************

مدعیان دروغین حقوق بشر

 

وبگاه"حرف لر"نوشت:

 

اولاًمدعیان دروغین حقوق بشر با اینگونه جنایات عملاً ثابت نموه اند که در گفته ی خود که مدافع حقوق بشر هستند صداقت ندارند. ونیز ثابت نموده اند که سیاست های آنها تنها منافع ملی خود و مردم خود را در نظر می گیرند.و سیاست آنها یک سیاست نژاد پرستانه است.

وثانیا ًاینگونه اقدامات از عمیق بودن و ریشه دار بودن دشمنی آنها با جهان اسلام خبر می دهد.و ثابت می کند که جهان اسلام گرفتار این غده سرطانی شده است.

و ثالثاً سکوت مجامع بین المللی از جمله حقوق بشر سازمان ملل و نیز بسیاری از کشورهای جهان اسلام مخصوصاً جهان عرب از تحت نفوذ بودن این مجامع و کشورها ازسیاست های آمریکا و اسرائیل و لابی صهیونیست خبر می دهد.

ادامه مطلب

*************************************************

چرا کسی قتل و عام کودکان مظلوم و معصوم فلسطینی را نمی بیند؟

 

وبلاگ"چشمه"نوشت:

کشتار بی رحمانه  کودکان معصوم و زنان بی پناه فلسطینی توسط رژیم غاصب اسرائیل و سکوت رنج آور و دردناک مجامع بین اللملی و سازمانهای حقوق بشری جهان حوداث دلخراشی را در تارخ بشریت حک نمود.بی تفاوتی کشورهای اسلامی،چشم و گوش بستن کشورهای عربی و حمایت استکبار و ایادی آن  از جنایت فجیع و غیر قابل تحمل ظالمان اسرائیل،فاجعه انسانی کم نظیری در غزه رقم زده است. افزایش قتل وعام مردم بی دفاع فلسطینی به ویژه کودکان و زنان در چند روز اخیر ملتهای آزاده جهان را در غم و اندوه فرو برده و وحشیگیری ناجوانمردانه قاتلان بی رحم و خون آشام علیه انسانهای بی گناه نواحی غزه نگرانی عمیقی را بوجود آورده است.

ادامه مطلب

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان