آخرین اخبار

8. مرداد 1393 - 12:56   |   کد مطلب: 14776
سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش رودآور، ،سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا «مرگ بـر اسرائیل»؟!

 

وبلاگ"طی طریق"نوشت:

همان‌طور که از نام آن نیز پیداست؛ جنگ نرم، جنگی تن‌به‌تن و مستقیم، همانند جنگ‌های معمول نیست بلکه هدف از این نوع مقابله، ایجاد انحطاط فکری و عقیدتی در میان مردم هر کشوری، بوسیله رسانه‌های دیداری و شنیداری مهاجم، است.

حال می‌بایست این نکته را متذکر شد که هم اکنون ما در جنگ نرم مستقیم با آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها به‌سر می‌بریم که جنگی حتی سخت‌تر و فرسایشی‌تر از 8 سال دفاع مقدس است.

 از این روی باید با تمامی قوا و ابزارهای کارآمد موجود در مقابل این هجمه نرم ایستادگی کرد چراکه هم اکنون بنی‌اسرائیل پس از قطع امید از تسخیر «ارض نیل تا فرات» به تسخیر «قلوب اهالی نیل تا فرات» روی آورده است.

غول‌های رسانه‌ای صهیونیست هم اینک تمام مساعی و تلاششان را بکار بسته‌اند تا با سوق دادن افکار عمومی به سمت و سوی مسائل فرعی و دست چندم، «ارزش‌ها را بی‌ارزش» و «آرمان‌ها را دست نیافتنی» جلوه دهند!

ادامه مطلب

*************************************************

ازشون خواستم منو زیر بال و پرشون بگیرند

 

da

وبلاگ"چادری ها"نوشت:

سلام

خدا قوت

من و چادرم عجین شدیم

عاشقشم

باور کنید به هیچ قیمتی نمیتونم حتی لحظه ای جلوی نامحرم سرم نکنم چادرمو.

داستان که والا چه عرض کنم.چندین پروسه باعث چادری شدن من شد…

من از دوران راهنمایی گهگاهی چادر سر میکردم…دوستام و بعضی از آشناهامون میگفتن آخه تو با این سن و سال و جثه چادر میخوای چیکار؟

تا اینکه تو دوران دبیرستان رفتم راهیان نور، مناطق جنگی دفاع مقدس…

گفتن نداره …

از شهدا کمک خواسته بودم

خواسته بودم منو زیر بال و پرشون بگیرن…

خلاصه دلم زیرو رو شد…

تو همون حال و هوا که باز به چادر علاقه مند شده بودم کلی کتاب خوندم

ادامه مطلب

*************************************************

پوستر «افراط و تفریط»

 

وبلاگ"ناب ناب"نوشت:

 

ادامه مطلب

*************************************************

شکم، غذا و دیگر هیچ!

 

وبلاگ"طنزهای یک م.ر.سیخونکچی"نوشت:

مثل سنوات گذشته برادر باراک اوباما سفره افطاری انداختند و بخشی از مسلمانان آمریکا را بر سر خوان خود میهمان کردند. احتمالاً در حاشیه این افطاری گعده دوستانه‌ای هم تشکیل شده است که متن زیر گزارشی است از آنچه در آن جمع دوستانه گذشته است:

نماینده قطر: جزاک الله خیرا یا اخی اوباما... خدا شما را از افطار دهندگان بهشتی قرار دهد.
نماینده عربستان: نعم... نعم... خیلی ممنون... بسیار پذیرایی خوبی بود.
نماینده داعش: هم پذیرایی خوب بود، هم پذیرایی کننده. خدا به این خدمه‌های شما برکت بدهد، اهل جهاد نیستند؟!!
نماینده مصر: بعله.. بالاخره بعد از چند روز شنیدن اخبار جنگ و خونریزی یک لقمه راحت از گلویمان پایین رفت.
نماینده اردن: بچه‌ها... بچه‌ها... دوباره شروع نکنید! یک امشب رو بذارید خوش باشیم. گور باباشون بذار... همدیگه رو بکشن!

ادامه مطلب

*************************************************

امپراطوری رسانه ای مرداک تا هالیوود فارسی

 

وبگاه"بشارتی ها"نوشت:

دوران استفاده انحصاری از سلاح‌های سخت برای برتری در جنگ ها، هنگامی به سر آمد که سلاح‌های نرم وارد کارزار شدند. این سلاح ها از آن رو به سلاح‌های نرم معروف شدند که برخلاف سلاح‌های رایج خرابی و کشتار از خود به جا نمی‌گذارند ـالبته موارد استثنایی نیز به صورت غیر مستقیم مانند تهییج و شورش مردمی وجود داردـ بلکه به صورت غیر مستقیم تاثیرات منفی خود را باقی می‌گذارند. به همین دلیل توجه مسئولین امر به این مسئله بسیار اندک- بخوانید صفر- است.متاسفانه حدود یکسال است موجی از انتشار فیلم های روز سینمای صهیونیستی هالیوود که غالبا دارای مهر +18 هستند را در گوشه و کنار خیابان ها و همچنین در برخی از وب سایت‌های اینترنتی مشاهده می‌کنیم.

ادامه مطلب

*************************************************

واکنش علی مطهری به اظهارات دادستان کل کشور درباره فتنه گران

 

وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:

علی مطهری در واکنش به صحبت اخیر محسنی اژه‌ای مبنی بر "دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد"، یادآور شد که «امام علی(ع) خوارج را تا زمانی که دست به سلاح نبرده بودند از حقوق اجتماعی‌شان محروم نکرد و آزاد بودند که حتی پای منبر ایشان انتقاد و اعتراض کنند».

ادامه مطلب

*************************************************

حسین(ع) اینبار تو را از غزه می خواند ...

 

وبلاگ"مبارز"نوشت:

روزگار عجیبی ست این دوران! انگار تاریخ یک بار دیگر تکرار شده! انگار گوش ها سنگین شده ، حواسها پرت و چشم ها نابینا! انگار امروز خود شیطان آمده است وسط میدان! خود شیطان است که دارد وسط میدان فرماندهی می کند! آمده و فراخوان زده تا همه یارانش بیایند ! تاریخ بدجوری در این زمان گره خورده! انگار از همه ظرفیت خود استفاده کرده جناب شیطان! جای جای تاریخ پر است از صحنه های درگیری میان خوب وبد ! هابیل و قابیل! فرعون و موسی! ابراهیم و نمرود! و محمد و همه طاغوت! صحنه تاریخ صحنه جدال یاران شیطان است با یاران خدا! باز هم تاکید می کنم؛ این قصه ی همیشگی تاریخ است! و چقدر زیباست جدال تمام سفیدی با همه ی سیاهی در آن نیم روز! آنروز هم شیطان خود به میدان آمده بود و عجیسب است که چگونه عده ای نشنیدند صدای غربت فرزند زهرا را؟! آنروز شیطان خود به میدان آمده بود! می بینید رفقا ! شیطان هر گاه کار بیخ پیدا می کند می آید و خود فرماندهی می کند! گوش ها را کر می کند و نمی گذارد صدای فریاد الهی مردان خدا به گوش برسد! عجیب قصه ست قصه تاریخ و امروز باز تکرار شده است این قصه غریب ! هلهله های شیطان نمی گذارد صدای مظلومیت حسین بگوش برسد و امروز ...

ادامه مطلب

*************************************************

عیدی که بوی خون می دهد

 

وبلاگ"پارادوکس"نوشت

پروردگارا!

در ماه ترین ماه بندگی ،  در ناب ترین ثانیه های راز و نیاز با تو، میهمان خوان نعمتت بودیم و در تپش نبض تند زمان، چه زود، بدرقه کردیم روزهای روزه داریمان را

پروردگارا !

اگر چه عید است و گاه خوشحالی ،دلم آشوب است و غم دارد اگرچه عید است و گاه تبریک   مشامم بوی خون می دهد و در یادم سرزمینی مجسم است که ناله های خواهر و برادرانم را در خود جای داده است .

ادامه مطلب

*************************************************

میگویند اهل غزه ناصبی‌اند

 

وبگاه"رایگاه"نوشت:

ببینید، در قضیه‌ی حمایت از فلسطین - این یک مثالی است میخواهم بزنم - هیچ کشور و هیچ دولتی به گرد جمهوری اسلامی نرسید. این را همه‌ی دنیا تصدیق کردند. جوری شد که بعضی از کشورهای عربی از ناراحتی دادشان بلند شد، گفتند ایران دارد برای مقاصد خود اینجا تلاش میکند! البته فلسطینی‌ها به این حرف اعتنائی نکردند. از جمله در قضیه‌ی غزه - در این جنگ بیست و دو روزه‌ی چند ماه قبل - جمهوری اسلامی در همه‌ی سطوحش؛ از رهبری و ریاست جمهوری و مسئولین گوناگون و مردم و تظاهرات و پول و کمک و سپاه و غیره، همه در خدمت برادران فلسطینیِ مظلوم و مسلمان قرار گرفتند.

ادامه مطلب

*************************************************

اسرائیل بدویت عصر مدرن

 

وبلاگ"گپ مکتوب"نوشت:

بشریت رشد کرده است و عصر بدویت را کنار گذاشته است. پدران عصر مدرن، خصوصا اصحاب عصر روشنگری، وجه تمایز عصر جدید با دوران قبل را رشد عقلانی انسان برمی­شمارند. با این رشد، انسانها و دولتها در هنگام تعارض منافع دیگر به جنگ یکدیگر نمی­روند. بلکه با یکدیگر گفتگو می کنند و در اختلافات مصالحه می­کنند. اگر در عصر بدوی قدرت نظامی حرف اول و آخر را می­زند و با زور می­توان به سود زیاد رسید، در عصر مدرن علم اقتصاد و حقوق اهمیت می­یابد که با کمک آنها میتوان در چارچوب صلح به سود بیشتر و ضرر کمتر نائل آمد. قرن نوزدهم میلادی فرصت مناسبی برای عملیاتی شدن چنین ایده آلهائی در اروپا بود. هر چقدر در آن قرن اروپائی­ها موفق بودند، قرن بیستم تلخ و ناکام بود. دو جنگ جهانی بزرگ و پیاپی، و سپس تأسیس رژیم صهیونیستی خاطرات زشتی را برای آنها رقم زده است.

ادامه مطلب

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان