آخرین اخبار

27. مرداد 1393 - 23:00   |   کد مطلب: 15070
در حالی که گروه تروریستی داعش خود را یک گروه اسلامی عربی می داند، اسناد زیادی از وابستگی این گروه تروریستی به رژیم غاصب صهیونیسی به دست آمده است که حتی رهبر این گروه تروریستی ماهیت یهودی دارد.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، نزدیک به 2 ماه از ورود نیروهای گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد که در این مدت با انجام اقدامات تروریستی و کشتار مردم بی گناه به دنبال برآورده کردن اهداف رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

با گذشت 3 سال از ورود تروریست ها به سوریه و همچنین در طول حضور تروریست ها در عراق شواهد و دلایل زیادی از همکاری همه جانبه تروریست‌های تکفیری با رژیم غاصب صهیونیستی به دست آمده است.

یکی از این شواهد اعزام تروریست های زخمی به سرزمین های اشغالی و مداوای آنها توسط پزشکان صهیونیست است؛ به طوری‌که روزانه چندین تن از تروریست ها از طریق مرزهای زمینی یا هوایی به این سرزمین می روند و پزشکان صهیونیست تمام امکانات و توان خود را برای مداوای آنها و بازگشت دوباره به میدان های نبرد در سرزمین های مسلمانان به کار می گیرند.

پیش از این تصاویر و فیلم های زیادی از بیمارستان های صحرایی اسرائیل منتشر شده است که نحوه مراقبت و رسیدگی پزشکان اسرائیلی از مجروحین تکفیری را نشان می‌دهد.

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که پشتیبان اصلی مالی تروریست‌های تکفیری، رژیم غاصب صهیونیستی است که این موضوع بارها توسط سران این رژیم غاصب اعلام شده است.

در واقع منابع مالی داعش از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، عربستان سعودی، قطر،کویت و امارات تامین می شود.

همچنین سلاح‌هایی که گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" در ولایت الانبار برای جنگ علیه اردوی عراق استفاده می‌کند ساخت اسرائیل بوده و از طریق مرزهای سوریه و عراق به الانبار می‌رسد.

در حالی که سالهای زیادی است که دشمن واحد همه مسلمانان جهان اسرائیل نامیده شده است و همه مسلمانان با اتحاد خود به دنبال نابودی رژیم غاصب صهیونیستی هستند، داعش اعلام کرده است که دشمن اصلی آنها نه تنها اسرائیل نیست بلکه مسلمانانی است که از داعش تبعیت نمی کنند.

برخلاف چند سال گذشته که چهره واقعی گروه‌های تکفیری پشت پرده های نفاق پنهان مانده بود اکنون چهره واقعی این گروهک تروریستی مشخص شده است و اسناد زیادی از آموزش های نظامی این گروهک تروریستی در مناطق مرزی اردن و سوریه و همچنین اردن با عراق توسط نیروهای آموزشی اسرائیلی منتشر شده است.

در واقع نیروهای تکفیری درس های ابتدایی خود را در مدارس تکفیری که با هزینه وهابیت و اسرائیل اداره می شوند فرا می گیرند و برای گذراندن دوره های عملی خود، زیر نظر سازمان جاسوسی موساد و همچنین آموزش های نظامی خود را توسط فرماندهان نظامی صهیونیست فرا می گیرند.

وترنز تودیˈ نیز اسناد جدیدی از وابستگی رهبر این گروهک تروریستی افشا کرده و نوشت: نام واقعی رهبر داعش که خود را ابوبکر البغدادی نامیده، در اصل ˈسیمون الیوتˈ یا ˈالیوت شیمونˈ (Simon Ellio ، Elliot Shimon) بوده و از پدر و مادری یهودی زاده شده است.

به نوشته این تارنمای آمریکایی، الیوت به خدمت موساد در آمده و دوره‌های جاسوسی و جنگ‌های روانی علیه اعراب و جوامع اسلامی‌را آموزش دیده است.

این سایت آمریکایی اضافه کرد، این اطلاعات مبتنی بر اسناد انتشار یافته از سوی ˈادوارد اسنودنˈ پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) است که در آن از تشکیلات داعش نام برده و خاطرنشان شده است؛ رهبر ˈدولت اسلامیˈ با سرویس‌های مخفی آمریکایی، انگلیسی و اسراییل برای ایجاد سازمانی قادر به جذب تروریست‌های افراطی از سراسر جهان، همکاری داشته است.

به نوشته وترنز تودی، ابوبکر البغدادی با نام مستعار ˈابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدریˈ به عنوان یک جاسوس صهونیست مسوول پیاده سازی سناریوی موساد است.

تارنمای آمریکایی خاطرنشان کرد، طرح موساد، جذب افراد نظامی‌و غیر نظامی‌به داعش در کشورهایی است که از آنها به عنوان تهدیدی علیه اسراییل یاد شده است تا با ایجاد آشوب و ویرانی، امکان سلطه اسراییل بر منطقه خاورمیانه و برپایی طرح اسراییل بزرگ را فراهم سازد.

همین الان می‌بینید که جریان‌های تکفیری اسلحۀ خود را از اسرائیل می‌گیرند، مجروحین جریان‌های تروریستی در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می‌شوند و حتی برخی از آنها حقوق خودشان را مستقیماً از اسرائیل دریافت می‌کنند. عناصر دست‌نشاندۀ استکبار در منطقه نیز - که دیکتاتورهایی هستند که به مردم خودشان ظلم می‌کنند و به اسلام خیانت می‌کنند- تمام دستورات خودشان را از اتاق فرماندهی رژیم اسرائیل می‌گیرند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان