آخرین اخبار

7. شهريور 1393 - 16:52   |   کد مطلب: 15246
امام جمعه تویسرکان گفت: برای حفظ وحدت جامعه و افزایش قدرت بین المللی سرمشق قرار دادن 15 توصیه رهبری به دولت از سوی دلتمردان یک ضرورت است.

به گزارش رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر به دیدار هیئت دولت در هفته گذشته با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب 15 توصیه مهم به هیئت دولت داشتند.

وی تصریح کرد: از جمله آن توصیه ها می توان به کار و فعالیت و خدمت مستمر به مردم و پرهیز از حاشیه سازی، حفظ انسجام درونی و شنیدن یک صدا از دولت و رعایت سعه صدر و آرامش در مقابل انتقادهای منصانه است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر حفظ و رعایت این توصیه های ارزشمند از سوی دولتمردان، افزود: مواردی همچون موضع گیری صریح و قاطع دولت در مقابل مسائل منطقه ای و بین المللی، پشتیبانی از طرح نظام سلامت و تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی و حمایت از تولید برخی دیگر از توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان بود.

حجت الاسلام موحدی به شکار پهباد اسرائیلی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و این اتفاق را نشانه قدرت ایران اسلامی و ضعف صهیونیست و هم پیمانانشان دانست.

وی از حضور راهپیمایی کنندگان گردان بیت المقدس تویسرکان پیش از برگزاری نماز جمعه به شکرانه پیروزی مقاومت فلسطین و غزه تشکر کرد و افزود: این پیروزی پس از 51 روز حمله ناجوانمردانه، ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم غاصی صهیونیستی به نوار غزه یکی از شیرینترین پیروزی های حماس بر صهیونیست است.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: این پیروزی به حقیقت نشان دهنده ایمان و ایستادگی مردم فلسطین و به ویژه غزه در برابر ظلم و جنایت اسرائیل و حامی آن آمریکا است که نوید پیروزی های آتی را می دهد.

حجت الاسلام موحدی همچنین با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی اخوت با همان برادری وحدت بخش است، افزود: چنگ زدن به حبل الله موجب اخوت جامعه است.

وی با بیان اینکه قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع) همان حبل الله هستند، تصریح کرد: تنها حرف زدن از اسلام، قرآن و زبانی حمایت کردن از ائمه کافی نیست بلکه باید به صورت عملی و در گفتار و رفتار دستورات اسلام را رعایت کرده و پیرو ائمه اظهار(ع) باشیم.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره آغاز دهه کرامت ابراز کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای شناخت هرچه بیشتر ائمه است چرا که شناخت آنان محبت، مودت و همبستگی در جامعه را افزایش داده و به برکت همین همدلی دشمنان اسلام و ایران اسلامی ضعیفتر می شوند.

حجت الاسلام با تبریک گفتن میلاد حضرت فاطمه معضومه(س)، گفت: بانوان و به ویژه دختران جامعه اسلامی در رفتار، گردار و گفتار سبک زندگی ایشان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان