آخرین اخبار

16. شهريور 1393 - 16:20   |   کد مطلب: 15494
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه بانک اطلاعات ایرانیان در حوزه جمعیت تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی به روز شده است، گفت: برداشتن این گام مهم موجب تسهیل امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌ها گردیده است.

به گزارش رودآور، به نقل از مهر، دکتر سیدتقی نوربخش ضمن بیان این خبر اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی باعنایت به تکالیف مقرر در قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین‌اجتماعی و با ارائه آمار و اطلاعات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت‌پوشش، گام بزرگی را در راه‌اندازی و بهره‌برداری از بانک اطلاعات ایرانیان و تقویت نظام تدبیر حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی برداشته است.

وی با بیان اینکه این امر در سرلوحه اهداف سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته بود، افزود: با تلاش بی‌وقفه مجموعه سازمان، اطلاعات لازم مهیا و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی با دارا بودن بانک‌های اطلاعاتی، کمک شایانی به طرح توسعه بیمه‌های سلامت و ارائه بسته کالا به جمعیت هدف داشته است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بانک اطلاعات ایرانیان با هدف جمع‌آوری و پردازش اطلاعات مربوط به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران کشور و تعیین شاخص‌های مرتبط در حوزه‌های، بیمه‌ای و حمایتی بنیان گذاشته شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان