آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 31483
مدیرکل سازمان انتقال خون استان همدان گفت: ذخایر خون استان های کرمانشاه و همدان در حال حاضر پاسخگوی مصدومان زلزله شب گذشته است و در حال حاضر نیاز اهدای خون از سوی مردم نداریم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شب گذشته به دنبال وقوع زلزله شدید در سلیمانیه عراق برخی از استان های غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.

از این رو بسیاری از مردم استان همدان در تماس هایی برای چگونگی اهدای خون با سایت خبری رودآور تماس گرفتند، تا شاید اگر نمی توانند کاری برای مصدومان انجام دهند لااقل در اهدای خون به آن ها یاری رسانند و با آنان همدردی  کنند.

در این باره «افشین محمدی» مدیرکل سازمان انتقال خون استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از همان دقایق نخستین وقع زلزله با مسئولان مرتبط استان کرمانشاه تماس هایی از سوی همدان گرفته شده و خوشبختانه از آنجایی که ذخایر خوبی داشتند اعلام نیاز نکردند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر میزان ذخایر خون استان های معین کرمانشاه از جمله همدان، لرستان و کردستان کافی است و نیاز به اعلام عمومی برای اهدای خون وجود ندارد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان همدان افزود: تاکنون به جز درخواست گروه های خونی منفی از استان کرمانشاه در خواست دیگری نداشتیم که همان هم با توجه به ذخایر خونی مناسب در همدان ارسال شده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان