آخرین اخبار

2. اسفند 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 26910
به بهانه حضور رئیس سازمان محیط زیست در همدان
ابتكار کدام گره را می‌گشاید!
خانم ابتکار! امروز همدان گل و بلبل است و وضع همه ما خوب است، اگر کاری از دستت بر می‌آید و می‌توانی گره‌ای باز کنی به خوزستان برو...

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سفر امروز رئیس سازمان محیط زیست کشور همراه با حرف و حدیث‌هایی است؛ حرف‌هایی که برای حس نوعدوستی بر زبان‌ها جاری می‌شود، حسی که نشأت گرفته از تنفس خاک توسط مردم ستمدیده خوزستان است.

امروز مردم میهمان دوست همدان از آمدن ابتکار خرسند نیستند، شاید برای مردم همدان سنگین باشد که با چنین سخنی پذیرای رئیس محیط زیست کشور باشند، اما برای حس همدردی با هموطنان خود چاره‌ای ندارند؛ جز اینکه بگویند سرکار خانم! آمده‌اید کدام گره را از همدان باز کنید؟

خانم ابتکار! اگر آمده‌ای تا وضعیت مردم را از دولتمردان در این استان جویا شوید، باید به استحضارتان برسانیم که استان با مدیریت استانداری پرتوان در حال مدیریت است، مشکل اشتغال را با قلم و کاغذهای زرین حل کرده‌اند، جوانان از بی‌هویتی که استان‌های دیگر به واسطه نداشتن شغل رنج می‌برند، سختی نمی‌کشند، مشکل ازدواج کاملاً حل شده است؛ واحدهای صنعتی ما با چند شیفت کاری مشغول کار هستند و استدعا می‌کنند از شما به عنوان رئیس محیط زیست تدبیری اتخاذ کنید تا طول شبانه‌روز افرایش یابد!

خانم محترم؛ برای چه به همدان آمده‌اید؟ اگر آمده‌اید تا وضعیت فضای سبز را بررسی کنید همه در این استان، برای نگه داشتن فضای سبز خودکشی می‌کنند، مصداق آن دستور شما برای جلوگیری از قطع درختان خیابان پیروزی نهاوند بود که همه گوش به فرمان بیش از 50 درخت را انداختند تا نیمی از دستور شما را اطاعت کرده باشند!

وضعیت تالاب‌های همدان هم که روبراه است! پرندگان از اینجا تکان نمی‌خورند و بنای رفتن به جای دیگری را ندارند! یادمان رفت از ریزگردها بگوییم، اصلا در طول سال خبری از آن هم نیست...

خواهر گرامی؛ اگر کاری از دستت بر می‌آید و می‌توانی گره‌ای باز کنی به خوزستان برو...

امروز همدان گل و بلبل است و کاری از دست شما با وجود چنین استانداری قوی برنمی‌آید!

خواهر من به خوزستان سفر کن!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان